نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲

قدردانی سازندگان God of War Ragnarok از طرفدارها در ویدیو پشت صحنه تازه

اریک ویلیامز، کریستوفر جاج و دیگر اعضای تیم توسعه God of War Ragnarok در آخرین ویدیو پشت صحنه بازی درباره‌ی حمایت طرفدارها صحبت می‌کنند.

استودیو Santa Monica سری ویدیوهای پشت صحنه God of War Ragnarok را با تشکر از جامعه‌ی طرفدارها به پایان رساند. در این ویدیو که در ادامه قابل مشاهده است، اعضای تیم توسعه ازجمله اریک ویلیامز، کارگردان بازی و کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس درخصوص حمایت طرفدارها و اهمیت آن در طول توسعه صحبت می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی گاد آو وار رگناروک در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد و به حماسه‌ای پایان داد که با بازی God of War محصول ۲۰۱۸ آغاز شده بود. در این بازی کریتوس و آترئوس برای جلوگیری از وقوع رگناروک پا به سرزمین‌های مختلفی ازجمله سوارت‌آلفهایم، الف‌هایم و موسپل‌هایم می‌گذارند. بازیکن‌ها در جریان این ماجراجویی توانایی‌ها و زره‌های جدیدی آزاد می‌کنند، با دشمنان متفاوتی می‌جنگند و با موارد دیگری مواجه می‌شوند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه «بررسی بازی God of War Ragnarok» بپردازید. این بازی اکشن ماجراجویی در نخستین هفته‌ی انتشار ۵.۱ میلیون نسخه فروش داشت و به سریع‌ترین فروش بین بازی‌های فرست-پارتی پلی استیشن دست یافت. این بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ نیز خوش درخشید و توانست جوایز متعددی نظیر بهترین طراحی صوتی، بهترین روایت، بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن/ماجراجویی را کسب کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده