نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹

راه یافتن حالت تماشاچی به بازی MultiVersus

به‌روزرسانی تازه بازی MultiVersus درکنار افزودن حالت Spectator Mode باعث رفع برخی اشکالات و توازن کاراکترهایی نظیر بتمن، جیک و مورتی می‌شود.

بازی MultiVersus از زمان انتشار نسخه‌ی بتای عمومی در اوایل سال جاری میزبان به‌روزرسانی‌های زیادی شده است که تعدادی کاراکتر تازه ازجمله بلک ادم و Marvin the Martian را برای استفاده در میدان نبرد اضافه کرده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آپدیت جدیدی برای این بازی مبارزه‌ای پلتفرمر منتشر شده است. با اینکه این به‌روزرسانی هیچ کاراکتری را به بازی اضافه می‌کند، اما یکی از ویژگی‌های پردرخواست را به‌همراه می‌آورد.

به‌روزرسانی تازه حالت تماشاچی (Spectator Mode) را به بازی MultiVersus اضافه کرده است. بازیکن‌ها نه‌تنها می‌توانند مسابقات را با حداکثر ۴ نفر تماشا کنند، بلکه قادر به تماشای مسابقات ربات‌ها نیز خواهند بود. طبق یادداشت‌های همراه آپدیت که توسط استودیو Player First Games در توئیتر به اشتراک گذاشته شد، بازی تغییراتی در زمینه‌ی توازن چندین کاراکتر نظیر بتمن، زن شگفت‌انگیز، سوپرمن، بلک ادم، مورتی، جیک داشته است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تغییرات اخیر MultiVersus به مطالعه‌ی یادداشت‌های همراه به‌روزرسانی در منبع خبر بپردازید. این بازی فایتینگ پلتفرمر درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده