// سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳

پیوستن کارگردان بازی Valorant به استودیو بانجی برای کار روی پروژه جدید

جو زیگلر، کارگردان سابق بازی Valorant شرکت رایت گیمز به استودیو بانجی پیوست تا روی یک بازی معرفی‌ نشده کار کند.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی جو زیگلر، کارگردان Valorant پس از ۱۲ سال کار در Riot Games از این شرکت جدا شد تا تبدیل به عضو تازه‌ی استودیو Bungie شود. زیگلر در توییتر نوشت: «خوشحالم که اعلام می‌کنم که خانه‌ی جدید من بانجی است؛ جایی که در آن روی چیز تازه‌ای کار می‌کنم که امیدوارم یک روز همه‌ی شما آن را بازی کنید. با عشق فراوان».

زیگلر به تیم سازنده‌ی یکی از بازی‌های معرفی‌نشده‌ی استودیو Bungie می‌پیوندد. گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که بانجی اکنون در مجموع ۴ پروژه‌ی اصلی دارد؛ درحالی‌که گویا همراه‌با شرکت NetEase روی بازی موبایل Destiny هم کار می‌کند.

احتمالا دو پروژه از بین چهار پروژه‌ی مورد بحث مربوط‌به بازی Destiny 2 هستند؛ دی‌ال‌سی Lightfall به همراه دی‌ال‌سی پولی بعد از آن که قرار است داستان دستینی ۲ را به پایان برساند و ظاهرا آخرین بسته الحاقی بزرگ این لایو-سرویس پرطرفدار استودیو بانجی خواهند بود.

مطابق گزارش تام هندرسون یکی از بازی‌های معرفی‌نشده‌ی بانجی قرار است نسخه‌ی جدید سری Marathon باشد؛ یک سری بازی شوتر اول شخص که نخستین نسخه‌ی آن در سال ۱۹۹۴ منتشر شد. در همین حین آگهی‌های شغلی نشان می‌دهند که بازی دیگر استودیو Bungie شرکت Sony یک بازی اکشن سوم-شخص است که با موتور اختصاصی Tiger مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. صفحه LinkedIn اکنون نشان می‌دهد که این استودیو بیشتر از ۱۴۰۰ کارمند دارد. پیت پارسنز، مدیرعامل Bungie در زمان تکمیل خرید این استودیو توسط پلی استیشن گفته بود که بانجی با قرارگیری در شرایط بهتر قصد استخدام نیروهای بیشتری را دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده