نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

وجود دو شخصیت قابل بازی در اسپین آف Bayonetta

به‌گفته‌ی هیدکی کامیا، یک شخصیت قابل بازی ثانویه در بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon وجود خواهد داشت.

به‌تازگی هیدکی کامیا از شرکت پلاتینیوم گیمز که در حال حاضر به‌عنوان کارگردان ناظر بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon فعالیت می‌کند، پستی را در وب‌سایت رسمی پلاتینیوم گیمز منتشر کرد و در مورد این بازی اکشن و فرعی صحبت کرد. کامیا در توضیح خود روی مواردی تمرکز دارد که Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon را به یک بازی Bayonetta واقعی و فراتر از یک نسخه‌ی فرعی تبدیل می‌کنند. کامیا معتقد است که این بازی به‌دلیل پرداختن به پیش‌درآمد سری بایونتا، می‌تواند یک سکوی پرش عالی برای مجموعه باشد.

کامیا در ادامه توضیح داد که بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon به‌گونه‌ای طراحی شده است تا یک مقدمه‌ی ملایم و سبک‌تر برای آن دسته از بازیکنانی باشد که احتمالا تا به امروز با اکشن سنگین و پیچیده‌ی نسخه‌های قبلی سری راحت نبوده‌اند. کامیا در این‌باره گفت: «ما بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon را با امید به این توسعه می‌دهیم که هم طرفداران قدیمی سری از این برداشت منحصر‌به‌فرد از قهرمان مورد علاقه‌ی خود لذت ببرند و هم تلاش کنیم تا تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای بازیکنانی که ممکن است با بازی‌های اکشن سنگین راحت نیستند یا حتی هنوز با سری Bayonetta آشنا نشده‌اند، ارائه کنیم».

بایونتا در میان پرده بازی Bayonetta 3

در این پست، کامیا اعلام کرد که Cereza تنها شخصیت قابل بازی در Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon نخواهد بود. دومین شخصیت قابل بازی که Cheshire نام دارد، شیطانی است که در دنیای انسان‌ها سرگردان به نظر می‌رسد. بازیکنان می‌توانند قدرت Cheshire را با مهارت‌های جادویی Cereza برای مقابله با دشمنان و چالش‌ها ترکیب کنند. به عقیده‌ی هیدکی کامیا، طرح کنترل هر دو شخصیت در این بازی تجربه‌ای واقعا منحصر‌به‌فرد خواهد بود.

بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon که در جریان گیم اواردز امسال معرفی شد، قرار است در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ (۱۷ مارس ۲۰۲۳) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده