نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳

انتشار به‌روزرسانی تازه برای بهبود عملکرد و پایداری نسخه کامپیوتر The Witcher 3: Wild Hunt

استودیو سی‌دی پراجکت رد به‌روزرسانی جدیدی را برای بهبود عملکرد و ثبات نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt اخیرا به‌لطف به‌روزرسانی نسخه‌ی 4.0 یا ارتقا نسل ۹ دوباره احیا شد. این آپدیت درکنار افزودن پشتیبانی از رزولوشن 4K، نرخ ۶۰ فریم و ویژگی Ray-Traced Ambient Occlusion، محتوای جدیدی از سریال The Witcher شبکه نتفلیکس، تغییراتی کلی و موارد دیگری را به‌همراه آورد. با اینکه این نسخه به‌خوبی در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری اس اجرا می‌شد، اما در کامپیوتر بدون مشکل نبود.

استودیو CD Projekt RED در این مدت مشغول بررسی همین موضوع بود و به‌تازگی یک به‌روزرسانی برای بهبود ثبات و عملکرد نسخه کامپیوتر The Witcher 3: Wild Hunt منتشر کرد. این هات‎فیکس باید مشکل Overlay نسخه‌های GOG و Steam را نیز برطرف کند. مشکل ناتوانی کاربران Origin در دانلود به‌روزرسانی مورد بحث نیز کاملا رفع شده است و کاربران این پلتفرم دیجیتالی اکنون قادر خواهند بود تا بدون مشکل به‌سراغ دریافت و نصب آن بروند.

استودیو سی‌دی پراجکت مشغول کار روی به‌روزرسانی‌های دیگری است تا تجربه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در همه‌ی پلتفرم‌ها را بهبود بخشد. درحال‌حاضر به‌روزرسانی نسل ۹ بازی ویچر ۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شده است، اما کاربران نینتندو سوییچ آن را دریافت نکرده‌اند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده