نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳

ساخت یک بازی موبایل جدید توسط سازندگان Astro Bot

سازندگان بازی Astro Bot قصد دارند با همکاری یک توسعه‌دهنده‌ی خارجی، بازی جدیدی برای موبایل بسازند.

سونی بارها به صراحت اعلام کرده است که قصد دارد حضور خود را در بازار بازی‌های موبایل و با کمک استفاده از ویژگی‌های محبوب پلی استیشن پررنگ کند. حال به نظر می‌رسد سونی همچنان در تلاش است تا مخاطبان خود روی پلتفرم موبایل را افزایش دهد و برای رسیدن به این هدف، گام‌های زیادی را در پشت صحنه برداشته است.

در همین راستا به نظر می‌رسد تیم Asobi، استودیو توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های Astro Bot Rescue Mission و Astro’s Playroom به‌دنبال یک همکار خارجی برای کار روی یک بازی موبایل است. فهرست نیازمندی‌های شغلی منتشرشده‌ی این استودیو نشان می‌دهد تیم Asobi برای موقعیت تولید کننده‌ی بازی‌های موبایل به‌دنبال یک متقاضی است. در توضیح این آگهی آمده است: «تیم آسوبی به‌دنبال یک تولید‌کننده باتجربه است که قادر به مدیریت تولید یک بازی جدید موبایل با همکاری یک توسعه‌دهنده خارجی از ابتدا تا انتها باشد».

Astro Bot Rescue Mission

در آگهی شغلی تیم آسوبی توضیح داده شده است که این سازنده به‌دنبال یک همکار مناسب برای این پروژه است و این مطلب نشان می‌دهد استودیوی مذکور هنوز همکار خارجی خود را انتخاب نکرده است. همچنین باتوجه‌به تاکید تیم آسوبی برای استخدام افراد جدید از ابتدا تا انتهای روند ساخت، به نظر می‌رسد کار روی این پروژه موبایل هنوز به‌صورت جدی شروع نشده است.

احتمالا باتوجه‌به اینکه مجموعه Astro برای اجرا روی پلتفرم موبایل مناسب است، می‌توان تصور کرد که سونی در حال برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی بازی Astro Bot برای موبایل باشد. بااین‌حال سونی هنوز به‌صورت رسمی جزئیاتی در این مورد اعلام نکرده و باید منتظر شنیدن اخبار جدید باشیم. باید توجه داشت که تیم آسوبی در حال حاضر روی یک بازی جدید برای کنسول پلی استیشن 5 کار می‌کند که قرار است بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی آن‌ها تا به امروز باشد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده