نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

فاش شدن تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Codename Jade

یکی از کاربران ردیت با افشای یک ویدیوی گیم‌پلی از بازی Assassin’s Creed Codename Jade بخش‌های زیادی از آن را به نمایش گذاشت.

درحال‌حاضر شرکت Ubisoft روی چند نسخه از بازی Assassin’s Creed کار می‌کند. با اینکه اکثر این آثار در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها قرار می‌گیرند، اما یوبیسافت در نظر دارد تا فعالیت در عرصه‌ی بازی‌های موبایل را نیز گسترش دهد. بازی Assassin’s Creed Codename Jade یکی از آثاری بود که اوایل سال جاری درکنار دیگر نسخه‌های مجموعه معرفی شد و به‌عنوان یک بازی موبایل نقش‌آفرینی جهان-باز تمام عیار توجه زیادی را جلب کرد.

اکنون یک ویدیو تازه از Assassin’s Creed Codename Jade به بیرون درز کرده است که جزئیات بیشتری از بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. یکی از کاربرهای ردیت اخیرا ویدیوی جدیدی از این بازی موبایل پخش کرد که چندین دقیقه از آن را به نمایش می‌گذارد و به‌طرز حیرت‌آوری خوب به‌نظر می‌رسد. این ویدیو با نمایش سکانس حمله‌ نیروهای دشمن به قلعه، برخی از جلوه‌های بصری تحسین‌برانگیز، سازوبرگ‌های مبارزات و پارکور را نشان می‌دهد.

بازی Assassin’s Creed Mirage نسخه‌ی اصلی بعدی مجموعه اساسینز کرید به‌حساب می‌آید که ظاهرا برای انتشار در ماه اوت ۲۰۲۳ (مرداد-شهریور ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است. دراین‌میان شرکت یوبیسافت مشغول کار روی پرچمداران آتی مجموعه یعنی بازی Assassin’s Creed Codename RED و بازی Assassin’s Creed Codename HEXE است. بازی اول در ژاپن فئودال جریان دارد و بازی دوم اثری تاریک‌تر و منحصربه‌فردتر خواهد بود.

مدتی قبل تام هندرسون ادعا کرد که روند توسعه‌ی بازی Assassin’s Creed Codename RED با مشکلاتی مواجه شده است. این اینسایدر گزارش داد که یکی از مشکلات جدایی تعدادی از کارکنان استودیو است. بنابر اعلام تام هندرسون، بخش عمده این افراد به‌دلیل وجود سواستفاده و رفتارهای آزاردهنده تصمیم به ترک یوبیسافت کبک گرفتند. بااین‌وجود هیچ یک از این موارد تاکنون از سوی شرکت یوبیسافت مورد تأیید یا تکذیب قرار نگرفته است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده