نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

اضافه شدن اسلحه های جدید و حالت Gun Master در بروزرسانی بهار Battlefield 4

بروز رسانی بهار بازی Battlefield 4 پنج اسلحه ی جدید اضافه می‌کند و به همراه آن،ثبات کاربران، اتصالات و بالانس جدیدی برای ویژگی‌های بازی اعمال می‌شود. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

در حالیکه اکنون حدود دو سال از عرضه ی بازی Battlefield 4 می گذرد، شرکت DICE همچنان به بروزرسانی این بازی با عرضه ی محتوا، بهبود ابزار ها و تنظیمات آنها ادامه می دهد. توسعه دهنده ی این بازی دیروز اعلام کرد که بروز رسانی جدید این بازی که Spring نام دارد، علاوه بر اسلحه های جدید، یک حالت قدیمی به نام Gun Master که در Battlefield 3 هم وجود داشت به بازی اضافه می کند.

این بروز رسانی پنج اسلحه ی جدید در خود دارد. درست است که کمپانی DICE اطلاعاتی از ظاهر و اسامی این اسلحه ها ارائه نکرده است اما می توان یک ایده ی کلی از آنچه که انتظار آن را باید داشته باشیم ارائه کرد:

  • یک اسلحه ی تک تیرانداز جدید - که بر اساس آتش رگباری و علاقه ی بازیکنان طراحی شده است
  • یک Carbine جدید – یک رگبار منحصر به فرد با گریپ سر خود
  • PDW جدید – یک اسلحه ی دفاع شخصی جدید با صدا خفه کن سر خود
  • اسلحه ی کمری جدید – یک اسلحه ی کمری دوربین دار منحصر به فرد که از گلوله های مگنوم استفاده می کند.
  • رگبار سبک جدید – از طریق خشاب تغذیه می شود و با بالانس جدید اسلحه ها چیزی ما بین رگبار سبک و سنگین است که با آن می توانید در حین راه رفتن دقیق شلیک کنید

حالت Gun Master که از محتوا ی دانلودی Close Quarters در Battlefield 3 به کاربران ارائه شد، مانند حالت Team Deathmatch یا همان حالت تیمی است، اما شما تنها وقتی اسلحه های جدید دریافت می کنید که دو نفر را پشت سر هم بکشید و اولین نفری که بتواند با آخرین اسلحه ای که می توان گرفت کسی را بکشد، برنده است.

این بروزرسانی همچنین ثبات کاربران را بر روی تمام پلتفرم ها افزایش می دهد، تعدادی از مشکلاتی که منجر به خراب شدن (کرَش شدن) بازی می شد را برطرف می کند و همچنین تمام اسلحه ها را دوباره بالانس می کند.

DICE اعلام کرده است که اطلاعات کامل این بروزرسانی را در زمانی نزدیک به تاریخ انتشار آن اعلام خواهد کرد. این شرکت همچنین مشغول کار بر روی بروزرسانی تابستان این بازی نیز هست که در آن قصد دارد یک سیستم ممانعت صدای جدید معرفی کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده