نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۲

بازی Vampire Survivors به‌روزرسانی‌های رایگان بیشتری دریافت خواهد کرد

با اعلام استودیو Poncle، بازی Vampire Survivors در آینده به‌روزرسانی‌های رایگان بیشتری دریافت خواهد کرد.

استودیو Poncle به‌تازگی اولین بسته الحاقی بزرگ بازی Vampire Survivors تحت عنوان Legacy of the Moonspell را منتشر کرد. این بسته الحاقی با قیمت ۱.۹۹ دلار در دسترس بازیکنان قرار دارد و انواع شخصیت‌ها، سلاح‌ها و یک مرحله جدید و بزرگ را به بازی اضافه خواهد کرد. بااین‌حال کسانی که توانایی پرداخت هزینه‌های بیشتری را ندارند، نگران نباشند؛ چرا که استودیوی سازنده تایید کرد در آینده به‌روزرسانی‌ها و محتوای رایگان را برای بازی اصلی منتشر می‌کند.

استودیو پانکل در این‌باره گفت: «بسته‌های الحاقی شامل محتوای اضافی به مانند مراحل، هیولاها، سلاح‌ها، شخصیت‌ها و موارد دیگر خواهند بود. بااین‌حال اگر DLC را خریداری نکنید همچنان محتوای دیگر به مانند آیتم‌ها، پاورآپ‌ها، مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی و موارد دیگر به بازی پایه اضافه می‌شوند». اخیرا یک به‌روزرسانی رایگان به نام Tiny Bridge برای بازی Vampire Survivors منتشر شده است که محتوای جالبی را به بازی اضافه کرده است. به‌نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند در آینده شاهد اضافه شدن محتوای بیشتری از این قبیل باشند.

استودیو پانکل در ادامه اعلام کرد بسته الحاقی Legacy of the Moonspell در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. این بازیساز علت این تأخیر را مربوط‌به تلاش تیم پشتیبانی برای پیدا کردن یک روش منصفانه جهت عرضه‌ی این محتویات جدید روی موبایل‌ها اعلام کرد. همچنین این استودیو در مورد قیمت ۱.۹۹ دلاری این بسته الحاقی توضیح داد که قیمتی مناسب برای آن در نظر گرفته است که به خوبی ارزش تولید آن را منعکس کند.

نبرد با کاراکترهای جدید بازی Vampire Survivors

پانکل در این‌باره افزود: «جامعه‌ی مخاطبان طبق معمول بسیار مهربان هستند و ما نظرات بسیاری دریافت می‌کنیم که برخی فقط شامل یک تمجید بوده و برخی دیگر جدی هستند. درحالی‌که من از این احساس آن‌ها بسیار سپاسگزارم، درست مانند بازی اصلی، DLC آن هم دارای قیمتی است که به نظر من مناسب بوده و ارزش تولید آن را منعکس می‌کند. در چند ماه گذشته و در زمان ساخت DLC، هنرمندان شگفت‌انگیزی مانند گلوبر کوتاکی و پیتاوانت برای گرافیک جدید داشتیم.

دانیله زاندارا و ابزار جدیدش برای ضبط صدای زنده حضور داشتند. آن شگفتی کوچک در تریلر DLC و تمام یک شرکت را داشتیم که می‌خواهد بازی را روی تمام پلتفرم‌های فعلی منتشر کند. بااین‌حال پانکل هنوز به زمان و افراد کلیدی بیشتری نیاز دارد تا ارزش تولید بالاتری را ارائه دهد. برای DLC من همچنان مجبور بودم برخی از شکاف‌ها را با استفاده از بسته‌های دارایی پر کنم؛ بنابراین قیمت پایین آن و تخفیف‌های مکرر آینده به‌سادگی منصفانه به نظر می‌رسند».

بازی Vampire Survivors هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، اندروید، iOS، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. همچنین کاربران سرویس گیم پس می‌توانند هم‌اکنون به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده