نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶

انتشار بازی بعدی سری Tomb Raider توسط آمازون گیمز

شرکت آمازون گیمز مسئولیت انتشار نسخه‌ی بعدی سری Tomb Raider را بر عهده گرفته است.

استودیو کریستال داینامیکس و شرکت Amazon در یک بیانیه‌ی مشترک اعلام کردند که آمازون گیمز وظیفه‌ی انتشار نسخه‌ی بعدی سری Tomb Raider را بر عهده گرفته است و به‌صورت کامل از این بازی چند پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد. کریستال داینامیکس که حالا به امبریسر گروپ تعلق دارد، چند ماه قبل اعلام کرد بازی بعدی از مجموعه‌ی Tomb Raider با استفاده از آنریل انجین 5 در حال توسعه است. این بازی قرار است یک اثر ماجراجویی مبتنی بر روایت داستان و تک‌نفره باشد که بازیکنان در آن داستان لارا کرافت با تجربه‌ای را دنبال خواهند کرد. او باید با کمک گروهی از دوستان خود به نجات زمین بپردازد.

به‌گفته‌ی کریستال داینامیکس، این بازی شامل تمام عناصری است که Tomb Raider را به یکی از مورد احترام‌ترین فرنچایزهای صنعت بازی تبدیل کرده‌اند. بازیکنان در این اثر جدید، لارا کرافت با اعتماد به نفس و دارای شخصیتی چند بعدی را کنترل می‌کنند.

محیط نسخه‌ی بعدی Tomb Raider قرار است به بازیکنانی که به کاوش آن می‌پردازند یا مسیرهای خلاقانه‌ای برای ماجراجویی پیدا می‌کنند، پاداش بدهد. در همین حال می‌توان انتظار معماهای چالش برانگیز و طیف وسیعی از دشمنان را در مسیر لارا کرافت داشت. درحالی‌که نسخه‌ی بعدی سری Tomb Raider هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، کریستال داینامیکس اعلام کرد که قصد دارد بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین بازی Tomb Raider تاریخ را بسازد.

بازی Rise of the Tomb Raider و لارا کرافت مشغول نگه داشتن منبع نور قرمز در ورودی مقبره

کریستوف هارتمن، نایب رئیس آمازون گیمز درباره‌ی به‌دست گرفتن مسئولیت انتشار بازی گفت: «Tomb Raider یکی از محبوب‌ترین IP‌های تاریخ بازی است. آمازون گیمز متعهد می‌شود که بازی‌هایی از انواع ژانرها را برای بازیکنان با بالاترین کیفیت از سوی بهترین توسعه‌دهندگان روی پلتفرم‌های مختلف منتشر کند. ما از فرصت همکاری با این استودیو و این مجموعه‌ی مشهور مفتخریم. تیم ما از همکاری با تیم با استعداد و رویایی کریستال داینامیکس جهت انتشار فصل بعدی حماسه‌ی لارا کرافت برای بازیکنان در سراسر جهان بسیار هیجان‌زده است».

در ادامه اسکات آموس، رئیس استودیوی کریستال داینامیکس افزود: «کریستال داینامیکس پس از خریداری توسط امبریسر، فرصتی خارق‌العاده دارد تا رابطه‌ی انتشاراتی خود را برای Tomb Raider از نو تعریف کند. قابل تغییر بودن چیزی است که ما به‌دنبال آن هستیم و در آمازون گیمز، تیمی را پیدا کردیم که تلاش خلاقانه، جاه‌طلبی‌ و ارزش‌های ما را برای جهان لارا کرافت با وجود همه‌ی احتمالات، عرضه کند. آن‌ها به‌طور خاص برای تعریف دوباره‌ی آنچه که همکاری‌ ناشر و بازیساز نامیده می‌شود، آماده هستند. ما مشتاقیم که این مسیر جدید را با هم ایجاد و آن را با ساخت بزرگ‌ترین و بهترین بازی Tomb Raider تاریخ شروع کنیم».

کریستال داینامیکس در زمان اعلام خبر ساخت نسخه‌ی بعدی Tomb Raider اعلام کرد این سری از زمان عرضه‌ی اولین نسخه در سال ۱۹۹۶ تاکنون بیش از ۹۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده