// جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱

بازگشت دوباره کارگردان خلاق سابق World of Warcraft به بلیزارد

کریس متزن که با سابقه کار روی فرانچایزهای Warcraft و StarCraft شناخته می‌شود، پس از جدایی از بلیزارد در سال ۲۰۱۶ حالا دوباره به این استودیو بازگشته است.

شرکت بلیزارد اینترتینمت اعلام کرده است که کریس مِتزن، کارگردان خلاق بازی اصلی World of Warcraft دوباره به استودیو پیوسته است. او در سال ۲۰۱۶ از بلیزارد جدا شده بود. حال جان هایت، مدیرکل وارکرفت خبر بازگشت او را اعلام کرده است. به‌گفته هایت، کار متزن در درجه اول حول محور مجموعه World of Warcraft خواهد بود و این احتمال وجود دارد که کار خود را به دیگر پروژه‌ها گسترش دهد. در پیام منتشرشده توسط هایت می‌خوانیم:

«شهروندان آزروث

با خوشحالی فراوان باید اعلام کنم کریس متزن به‌عنوان مشاور خلاق به تیم رهبری وارکرفت پیوسته است. تمرکز متزن در ابتدا روی World of Warcraft خواهد بود و سپس کار او به دیگر پروژه‌ها در این مجموعه در حال رشد گسترش خواهد یافت. کریس یکی از اعضای تیم اصلی جهان وارکرفت بود؛ از همان وقتی که در سال ۱۹۹۴ شروع شد. ما بسیار خوشحال هستیم تا در جهانی او که با کمک او خلق شده، دوباره متحد شویم».

بازگشت کریس متزن کارگردان خلاق سابق World of Warcraft به بلیزارد

متزن کارنامه‌ی پرباری در کار با مجموعه وارکرفت داشته است و از زمان عرضه Warcraft: Orcs and Humans، اولین بازی مجموعه به شکل‌های مختلفی در این سری نقش داشته است. در زمان کار او با World of Warcraft، او بیشتر به خاطر کار به‌عنوان بخشی از تیم خلاق و صداپیشگی به‌عنوان کاراکتر Thrall شناخته می‌شود.

بازی World of Warcraft به‌تازگی اولین فصل بسته گسترش‌دهنده Dragonflight را اجرا کرد که شامل سیاه‌چاله‌های جدیدی برای Mythic+ و اولین تهاجم این بسته می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده