نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶

جادوهای سیاه و پرواز در دومین نمایش طولانی گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy

استودیوی بازی‌سازی اولانچ سافت‌ور در دومین نمایش گیم‌پلی بازی موردانتظار Hogwarts Legacy، سیستم پرواز و ارتقای بازی را به نمایش گذاشته است.

در کمتر از دو ماه مانده به انتشار بازی Hogwarts Legacy از دنیای جادوگری هری پاتر، حالا استودیوی اولانچ سافت‌ور در جریان یک استریم آنلاین تازه، صحنه‌هایی جدید از گیم‌پلی این بازی موردانتظار را با هواداران به‌اشتراک گذاشته است.

علاوه‌بر سیستم پرواز با جارو که به‌صورت مفصل در این نمایش جدید با آن آشنا می‌شویم، سازندگان بازی در این استریم برای اولین‌بار از بخش The Dark Arts Arena در مدرسه‌ی جادویی هاگوارتز رونمایی کرده‌اند. همان‌طور که بسیاری از هوادارهای سرسخت این مجموعه می‌دانند، در اتاق هنرهای تاریک این امکان برای دانش‌آموزان و ساحره‌‌های تازه‌کار وجود دارد تا در یک محیط نسبتا امن، به تمرین و امتحان جادوهای سیاه و ممنوعه‌ای مانند جادوی مشهور Avada Kedavra بپردازند. این جادو می‌تواند آسیب‌های جدی و بلندمدتی روی حریفان و دشمنان داشته باشد و همچنین برای به‌کار گیری دوباره از آن پس از یکبار استفاده، بازیکنان باید مدت‌زمانی نسبتا طولانی را منتظر بمانند.

اتاق نیاز یا The Room of Requirement که طرفداران این مجموعه به خوبی با آن آشنا هستند، بخش آخر این نمایش را تشکیل می‌دهد. در این محیط بزرگ و شدیدا قابل شخصی‌سازی، بازیکنان علاوه‌بر داشتن توانایی ارتقای قطعات و چوبدستی‌ها به همراه مهارت‌های شخصی خود، می‌توانند مشغول تهیه‌ی معجون‌ها و ترکیب‌های جادویی متنوع و قدرتمند شوند. همچنین امکان کاشت درختان، گیاهان و سازه‌های جادویی نیز در این اتاق وجود دارد. شما می‌توانید نمایش مفصل بازی هاگوارتز لگسی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان این بازی همچنین اوایل این هفته اعلام کردند مراحل ساخت و توسعه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ این بازی رسما به پایان رسیده است و بنابراین بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی، در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای ایکس باکس وان پلی استیشن 4 و سرانجام در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Hogwarts Legacy چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده