نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴

استفاده از فناوری Metahuman اپیک گیمز برای طراحی شخصیت‌های Death Stranding 2

هیدئو کوجیما از فناوری Metahuman شرکت اپیک گیمز برای طراحی شخصیت‌های بازی Death Stranding 2 استفاده کرده است.

با اینکه در گزارش‌های متعدد بارها به در حال توسعه بودن دنباله‌ی دث استرندینگ استودیو کوجیما پروداکشنز اشاره شده بود اما تریلر معرفی بازی Death Stranding 2 را می‌توان یکی از دراماتیک‌ترین معرفی‌های رویداد گیم اواردز امسال به شمار آورد. حال بررسی‌ها به جزئیات جدید تریلر معرفی این بازی مرتبط با فناوری تازه‌ی شرکت اپیک گیمز اشاره دارند. در بخشی از تریلر معرفی Death Stranding 2 می‌توان عبارت «Powered by Metahuman» را مشاهده کرد که درواقع فناوری جدید شرکت اپیک گیمز است.

این عبارت نشان می‌دهد هیدئو کوجیما برای طراحی شخصیت‌های بازی جدید خود از Metahuman آنریل انجین 5 استفاده کرده است. به مانند نسخه اول، بازی Death Stranding 2 با انجین دسیمای شرکت گوریلا گیمز در حال توسعه است؛ بنابراین شاهد استفاده از فناوری‌های دو موتور دسیما و آنریل انجین 5 در ساخت دنباله‌ی دث استرندینگ هستیم. در بخش سوالات متداول فعلی برای Metahuman اشاره شده است که شخصیت‌هایی که با استفاده از این فناوری ساخته می‌شوند، باید روی آنریل انجین ارائه شوند؛ زیرا آن‌ها فقط برای استفاده روی این انجین مجوز دارند.

باتوجه‌به این مورد، امیدوار هستیم به‌زودی جزئیات بیشتری از توافق یا همکاری بین اپیک گیمز و کوجیما پروداکشنز منتشر شود. بازی Death Stranding 2 در تاریخ نامشخصی قرار است برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده