// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶

شایعه: بازی The Last of Us Part 3 در دست ساخت است

یک فرد با سابقه‌ی افشای اخبار درست از صنعت سرگرمی ادعا می‌کند که بازی The Last of Us Part 3 در حال ساخت است و خود نیل دراکمن به کارگردانی آن می‌پردازد.

یک منبع معتبر خبر هیجان‌انگیزی درمورد The Last of Us 3 منتشر کرده است. با وجود اینکه کمتر از یک دهه از عرضه‌ی اولین قسمت مجموعه بازی The Last of Us می‌گذرد، اما این سری یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای تاریخ گیمینگ است. لست آو آس در سال ۲۰۱۳ برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد و به سرعت مورد ستایش قرار گرفت. در ادامه این بازی برای هر کنسول پلی استیشن بعد از آن عرضه شد. همچنین یک دنباله در سال ۲۰۲۰ روی پلی استیشن 4 منتشر شد.

با اینکه بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا جنجال‌های زیادی به پا کرد و نظرات نسبت به آن متفاوت بود، اما درنهایت مورد استقبال گسترده‌ی منتقدها قرار گرفت و فروش بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه‌ای درکنار جوایز پرشمار آن مهر اطمینانی بر ماندگاری این مجموعه بود. در همین حین شرکت سونی در همکاری با شبکه HBO به‌زودی سریال The Last of Us را پخش می‌کند و در آن سو چند ماه دیگر بازیکن‌ها می‌توانند ریمیک نسخه اول بازی را روی رایانه‌های شخصی و استیم دک تجربه کنند.

با این تفاسیر عجیب نیست که سونی واقعا می‌خواهد این مجموعه به کار خود ادامه دهد. بااین‌حال هنوز بازی The Last of Us Part III به‌صورت رسمی معرفی نشده است. حال یک منبع معتبر که پیش‌تر جزئیات سریال لست آو آس را به درستی فاش کرده بود، ادعا دارد ساخت این بازی برای استودیو ناتی‌داگ از اهمیت زیادی برخوردار است. براساس توضیحات این فرد که با نام کاربری ViewerAron در توییتر فعالیت می‌کند، بازی بعدی نیل دراکمن همان The Last of Us 3 است که همین حالا هم در دست ساخت قرار دارد.

شهر جکسون در بازی‌های The Last of Us

انتظار می‌رود بازی آنلاین جدید لست آو آس به‌عنوان اسپین-آف مولتی‌پلیر این سری زودتر و مثلا طی سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شود. پس از آن شاید IP جدید استودیو ناتی‌داگ را ببینیم که تاکنون شاهد اشاراتی به آن بوده‌ایم؛ مجموعه‌ای تازه که حتی برخی از افراد، تصاویر پیداشده در بازی The Last of Us Part I را هم مربوط‌به آن می‌دانند. در انتها غیرممکن نیست که اواخر نسل ۹ شاهد عرضه‌ی بازی The Last of Us Part III برای کنسول PS5 باشیم.

طبیعی است که چند سال طول بکشد تا قسمت سوم ساخته شود، اما اکنون بیشتر از قبل فکر می‌کنیم که این بازی وجود خواهد داشت. در همین حین گزارش‌ها می‌گویند استودیو بازی‌سازی دیگری در حال کار روی ریبوت Uncharted است.

این تمام اطلاعات غیررسمی ما تا امروز است. دراکمن در سال ۲۰۲۱ گفته بود طرح کلی نسخه سوم نوشته شده، اما براساس صحبت‌های وی می‌دانیم که در آن زمان بازی در حال ساخت نبود. در نتیجه اگر لست آو آس ۳ در حال ساخت باشد، احتمالا فعلا مراحل بسیار ابتدایی تولید را طی می‌کند. همچنین معلوم نیست بازی لست آو آس ۳ حول محور کدام شخصیت خواهد بود. بااین‌حال لورا بیلی، بازیگر ابی به‌تازگی گفت از ایفای نقش دوباره این کاراکتر استقبال می‌کند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده