نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳

تاخیر زمان انتشار نسخه نسل هشتمی بازی هاگوارتز لگسی

با اعلام شرکت برادران وارنر، زمان عرضه نسخه‌‌های نسل هشتمی و نینتندو سوئیچ بازی Hogwarts Legacy تأخیر خورده است.

با اینکه بخش بازی شرکت برادران وارنر تاریخ عرضه‌ی بازی Hogwarts Legacy را فوریه ۲۰۲۳ اعلام کرده بود، اما به نظر می‌رسد برنامه‌های استودیو آوالانچ سافتور برای این بازی اکشن، نقش‌آفرینی و جهان-باز با تغییراتی همراه شده است. در همین راستا شرکت ناشر WB Games اعلام کرد نسخه‌‌های نسل هشتمی و نینتندو سوئیچ بازی هاگوارتز لگسی کمی دیرتر از انتظار طرفداران به دستشان خواهد رسید.

شرکت برادران وارنر در حساب توییتر بازی Hogwarts Legacy اعلام کرد تاریخ انتشار نسخه‌‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تا ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) و نسخه نینتندو سوییچ تا ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) به تعویق افتاده است. همچنین این ناشر هنوز مشخص نکرده است که نسخه‌ی نینتندو سوییچ به‌صورت بومی عرضه خواهد شد یا فقط ازطریق سرویس ابری در دسترس قرار می‌گیرد. باتوجه‌به این تأخیر اعلام‌شده به نظر می‌رسد WB Games زمان زیادی برای انتشار جزئیات بیشتر از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی هاگوارتز لگسی دارد.

مراسم تعیین گروه در مدرسه هاگوارتز در بازی Hogwarts Legacy

بااین‌حال کاربران پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل نهمی نیازی به نگران بودن در مورد تأخیر زمان عرضه نخواهند داشت. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود نسخه‌‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۰ بهمن ۱۴۰۱) منتشر شوند. بازیکنانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند نیز می‌توانند سه روز زودتر (۷ فوریه) بازی را شروع کنند.

علاوه‌بر این، بخش بازی شرکت برادران وارنر در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ متداول تایید کرد که نسخه‌ی دیلاکس هاگوارتز لگسی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دیگر شامل پاداش دسترسی زودهنگام ۷۲ ساعته نخواهد بود. این ناشر اعلام کرد برای اینکه هرچه زودتر همه‌ی بازیکنان وارد ماجراجویی هاگوارتز لگسی شوند، نسخه‌های استاندارد و دیلاکس روی کنسول‌های نسل هشتم به‌طور همزمان در تاریخ ۴ آوریل عرضه می‌شوند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده