نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹

پایان مراحل توسعه نسخه نسل ۹ بازی Hogwarts Legacy

استودیو آوالانچ اعلام کرد که مراحل توسعه نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/سری اس و کامپیوتر بازی Hogwarts Legacy به پایان رسیده است.

طرفدارها از مدت‌ها پیش منتظر تجربه‌ی Hogwarts Legacy هستند و این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز نهایتا به زمان عرضه نزدیک شده است. نسخه‌های نسل ۹ و کامپیوتر بازی در ماه فوریه روانه بازار می‌شوند و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هاگوارتز لگسی در آستانه انتشار به یک نقطه عطف مهم در توسعه رسیده است.

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy دیرتر از انتظارات به کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ راه می‌یابد؛ اگرچه طبق برنامه قبلی در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌های نسل ۹ قرار می‌گیرد. استودیو Avalanche Software نیز با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که مراحل توسعه‌ی نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر بازی هاگوارتز لگسی پایان یافته است.

اکنون که مراحل اصلی توسعه‌ی Hogwarts Legacy به پایان رسیده است، تیم سازنده روی بهبود بیشتر و رفع اشکالات بازی تمرکز می‌کند که به‌وسیله‌ی به‌روزرسانی پیش از عرضه و آپدیت روز اول در بازی اعمال می‌شوند. طرفدارها باید در روز جاری منتظر نمایش بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی هاگوارتز لگسی باشند.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس بلکس سری اس، در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده