// سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

احتمال عرضه بازی Marvel's Spider-Man 2 در پاییز ۲۰۲۳

یکی از نویسندگان بازی Marvel's Spider-Man 2 در وبسایت خود نوشت این بازی برای عرضه در پاییز ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

طرفداران مردعنکبوتی فکر می‌کنند در استودیو اینسامنیاک در حال آماده شدن برای انتشار خبری درمورد بازی جدید این ابرقهرمان هستند. باتوجه‌به پیام‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی و ظاهر شدن صفحه رسمی بازی Marvel's Spider-Man 2 در فروشگاه پلی استیشن، به نظر می‌رسد واقعا قرار است خبر جدیدی درباره این بازی موردانتظار بشنویم.

انتظار می‌رفت تاکنون اخبار تکمیلی از این بازی منتشر شود و می‌توان امیدوار بود این انتظار دیگر بیشتر از این طولانی نشود. حال طرفداران تیزبین بازی توانسته‌اند نشانه‌ای برای تاریخ انتشار احتمالی بازی پیدا کنند. جیمی مایر یکی از نویسندگان بازی Marvel's Spider-Man 2 است که کارهای خود را در وبسایت شخصی‌اش فهرست کرده است.

اشاره به تاریخ انتشار بازی Marvel's Spider-Man 2 در صفحه یکی از نویسندگان بازی

به‌طرز جالبی او اشاره کرده این بازی انحصاری پلی استیشن 5 برای عرضه در پاییز ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. هرچند پس از فراگیر شدن این خبر، او تاریخ عرضه بازی را به سال ۲۰۲۳ تغییر داد که سال رسمی کنونی انتشار بازی است. تاکنون تنها مشخص شده این بازی سال بعد میلادی منتشر خواهد شد و استودیو اینسامنیاک هم تضمین داده بازی در حال طی کردن روند مناسب برای رسیدن به این تاریخ است.

عرضه بازی در پاییز حدس بسیاری از افراد بود؛ زیرا نسخه‌های قبلی سری هم در این فصل عرضه شده و به‌صورت کلی فصل بازی بازه شلوغی است. می‌توان امیدوار بود به‌زودی اخبار جدیدی درباره Marvel's Spider-Man 2 و دیگر آثار انحصاری سونی منتشر شود.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده