نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷

انتشار جزئیات به‌روزرسانی نسل ۹ بازی The Witcher 3

استودیو سی‌دی پراجکت رد فهرست تغییرات بازی The Witcher 3: Wild Hunt پس از به‌روزرسانی نسل ۹ را منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو CD Projekt RED از تغییرات بازی نقش‌آفرینی جهان-باز The Witcher 3: Wild Hunt پس از به‌روزرسانی نسل ۹ رونمایی کرده است. این آپدیت که در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد، نسخه‌ی بازی را به ۴.۰ ارتقا می‌دهد و شامل شماری از تغییرات نظیر پیشرفت‌های گرافیکی و برخی از مادها می‌شود.

به‌روزرسانی نسل ۹ ویژگی نورپردازی با ری-تریسینگ را برای بازی ویچر ۳ به ارمغان می‌آورد و کاربران کامپیوتر را قادر می‌سازد تا به شرط داشتن سخت‌افزار مورد نیاز از قابلیت‌های Ray Traced Reflections و Ray Traced Shadows استفاده کنند. این آپدیت ویژگی Cross-Progression بین پلتفرم‌های مختلف را نیز به بازی اضافه می‌کند. این ویژگی امکان آپلود خودکار فایل‌های ذخیره در فضای ابری و دسترسی به آن‌ها در سایر پلتفرم‌ها را فراهم می‌کند.

بازیکن‌ها برای استفاده از ویژگی Cross-Progression به یک حساب جداگانه نیاز دارند که امکان ایجاد آن پس از انتشار به‌روزرسانی تازه فراهم می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر فهرست کامل تغییرات بازی The Witcher 3: Wild Hunt پس از به‌روزرسانی نسل نهم را در منبع خبر مشاهده کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده