نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸

اشاره احتمالی توسعه‌دهندگان به نمایش آتی بازی Marvel’s Spider-Man 2

ظاهرا مدیران بازاریابی استودیو اینسامنیاک گیمز به نمایش آتی بازی بسیار مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 اشاره دارند.

سال ۲۰۲۲ به‌لطف انتشار بازی Gran Turismo 7، بازی Horizon Forbidden West و بازی God of War Ragnarok سال شکوهمندی برای استودیوهای فرست-پارتی سونی بود، اما جزئیات زیادی از برنامه‌های آن‌ها برای سال ۲۰۲۳ در دست نیست. تاکنون تنها عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 استودیو Insomniac Games برای سال آینده به‌طور رسمی تأیید شده است که حتی آن هم از زمان معرفی در سپتامبر سال ۲۰۲۱ در سکوت خبری فرو رفت. بااین‌حال اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا این شرایط به‌زودی تغییر خواهد کرد.

فعالیت‌های اخیر برخی از کارمندان استودیو اینسامنیاک گیمز در توئیتر نشان می‌دهد که آن‌ها احتمالا برای نمایش این دنباله ابرقهرمانی مورد انتظار در آینده‌ی نزدیک آماده می‌شوند. جیمز استیونسون، مدیر بازاریابی Insomniac اخیرا توئیتی حاوی تنها یک تصویر گیف از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرد و آرون جیسون اسپینوزا، مدیر ارشد بازاریابی استودیو با فاصله‌ی کوتاهی یک توئیت دیگر منتشر کرد که صرفا به سال ۲۰۲۳ اشاره داشت.

کمتر از دو ماه پیش استودیو اینسامنیاک گیمز به طرفدارها اطمینان داد که پیشرفت خوبی در توسعه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 حاصل شده است و این بازی انحصاری طبق برنامه در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. اگر این بازی بخواهد در سال آینده روانه بازار شود، امیدواریم که زمان زیادی تا انتشار جزئیات بیشتر از آن باقی نمانده باشد؛ به‌خصوص که اکنون بازی God of War Ragnarok نیز در دسترس کاربران پلی استیشن قرار گرفته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده