نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۸

عدم عرضه بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West برای PS4

با اینکه بازی Horizon Forbidden West به‌صورت بین نسلی برای PS4 و PS5 عرضه شده، بسته الحاقی جدید این بازی منحصراً برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

به نظر می‌رسد که شایعات اخیر درست از آب درآمده و DLC بازی Horizon Forbidden West در انحصار PS5 خواهد بود. سونی و استودیوی گوریلا گیمز دیشب و در جریان رویداد The Game Awards 2022 بسته گسترش دهنده Burning Shores بازی Horizon Forbidden West را معرفی کردند. حالا و در فاصله کوتاهی از زمان معرفی این بسته، وبلاگ پلی استیشن جزئیات بیشتری را منتشر کرده است.

مهم‌ترین مورد در میان توضیحات سونی، عدم عرضه بسته الحاقی Burning Shores به‌صورت بین نسلی و برای پلی استیشن 4 است. این درحالی است که بازی پایه Horizon Forbidden West برای کنسول نسل هشتمی سونی هم عرضه شده بود.

علاوه‌بر این اسکرین‌شات‌های جدیدی از محتوای اضافی Horizon Forbidden West نیز منتشر شده که رشد طبیعت در بقایای لس آنجلس را درحالی که الوی پشت Sunwing بر فراز آن‌ها پرواز می‌کند، نشان می‌دهد. محتوای Horizon Forbidden West: Burning Shores در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ (۳۰ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

زومجی در بررسی بازی هورایزن فوربیدن وست امتیاز ۹ را به ساخته‌ی گوریلا گیمز اختصاص داده است. محمدحسین جعفریان درباره این بازی می‌نویسد: «هورایزن فوربیدن وست، یک بازی پرشده با دقایقی است که بازیکن نمی‌خواهد تجربه‌ی کامل آن‌ها را از دست بدهد؛ دقایقی تشکیل‌شده از دیالوگ‌های به‌جا، شخصیت‌های دارای هویت، خطوط داستانی متفاوت و در عین حال پیوندخورده به یکدیگر، مبارزات جذاب، مراحل فرعی عالی، فعالیت‌های درگیرکننده، محیط‌های متنوع، موسیقی‌های شنیدنی و جلوه‌های بصری بسیار خوب که به درستی کنار یکدیگر قرار گرفتند.»

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده