// جمعه, ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷

دستگیر شدن فردی که بدون اجازه روی صحنه گیم اواردز حضور یافت

فردی که بدون اجازه همراه‌با تیم سازنده بازی Elden Ring روی صحنه گیم اواردز حضور یافت و مزاحم مراسم شد، دستگیر شده است.

مراسم گیم اواردز که بامداد امروز، جمعه برگزار شد، تا آخرین لحظات بدون نقص و مشکلی در حال برگزاری بود. اما ظاهرا یک فرد تصادفی همراه‌با تیم Elden Ring روی صحنه حضور یافت و با گفتن حرفی بی‌ربط به مراسم درون میکروفون، در روند اجرای گیم اواردز خلال ایجاد کرد. پس از پایان این مراسم، جف کیلی مجری آن در توییتر اعلام کرد این فرد دستگیر شده است.

واضح نیست که این فرد دقیقا چی گفت؛ هرچند اشاره به بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا مشخص بود. روشن است که این فرد جزو اعضای تیم سازنده‌ی بازی Elden Ring نبود که برای دریافت جایزه بهترین بازی سال روی سن رفتند. وقتی تیم در حال بالا رفتن به سمت سن بود، این فرد همراه‌با آن‌ها از پله‌ها بالا رفت و حتی پشت یکی از سازندگان بازی را هم نوازش کرد.

او تا وقتی که هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ سخنرانی خود را تمام کرد تقریبا ساکت بود. به نظر دست‌اندرکاران مراسم متوجه حضور این فرد شده بودند زیرا دوربین به شات عریض‌تری تغییر پیدا کرد و تیم امنیتی هم در حال حرکت به سمت سن بودند. اما عجیب است که او را زودتر متوقف نکردند، وی از سن پایین آورده نشد یا حداقل هنگام صحبت کردن میکروفون او قطع نشد.

طبیعی است که جف کیلی هنگام پایان مراسم خوشحال نبود. اما خوشبختانه گیم اواردز امسال موفق بود و خود کیلی اعلام کرد مراسم رکورد اوج بیننده در توییچ و یوتیوب را شکسته است. می‌توانید فهرست کامل برندگان مراسم The Game Awards 2022را در زومجی مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده