نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۲

بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon معرفی شد

نینتندو در جریان گیم اواردز ۲۰۲۲ به‌صورت رسمی از بازی Bayonetta Origins Cereza and the Lost Demon با انتشار تریلری رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قسمت جدید بازی بایونتا معرفی شده است. نینتندو و پلاتینیوم گیمز در جریان گیم اواردز ۲۰۲۲ بازی Bayonetta Origins Cereza and the Lost Demon را معرفی کردند که در آن به گذشته و ریشه شخصیت Cereza پیش از اینکه به بایونتا تبدیل شود پرداخته می‌شود که به‌دنبال یافتن مادر خود است و او باید با اولین هیولا خود مواجه شود و با آن مبارزه کند. این بازی نسبت به دیگر بازی‌های Bayonetta تفاوت سبک گیم‌پلی، دوربین مبارزه و آرت استایل دارد.

همچنین در طول تریلر معرفی بازی Bayonetta Origins Cereza and the Lost Demon شاهد پخش تریلر گیم‌پلی این بازی هستیم که بخشی از داستان و اتفاقات بازی نیز نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Bayonetta Origins Cereza and the Lost Demon را در یوتیوب تماشا کنید.

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که بازی Bayonetta Origins Cereza and the Lost Demon در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در طول سال جاری شاهد عرضه بازی Bayonetta 3 برای نینتندو سوییچ بودیم که با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شد و اخبار ساخت قسمت چهارم بازی بایونتا نیز شنیده می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده