نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۹

ویدیو جدید Hogwarts Legacy از فرایند ساخت موسیقی متن بازی

استودیوی بازی‌سازی برادران وارنر و آوالانچ سافتور ویدیو جدیدی از پشت صحنه ساخت بازی Hogwarts Legacy را منتشر کردند که به فرایند ساخت موسیقی متن بازی اختصاص دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، ویدیو جدیدی از پشت صحنه ساخت بازی Hogwarts Legacy منتشر شده است. پیتر موری و جی اسکات راکوزی، آهنگسازان بازی Hogwarts Legacy در ویدیو جدید خود درباره اینکه این تیم چطور ترکیب جدید موسیقی بازی را با فیلم‌های سری هری پاتر متعادل ساخته و حس «هیبت و شگفتی کودکانه» را در مخاطبان برانگیختند، به ارائه توضیحات می‌پردازند.

دانلود از آپارات

طبق این ویدیو، تیم آهنگسازان بازی برای ایجاد ملودی باستانی Hogwarts از سازهای منحصربه‌فردی مثل «thunder sheet» یا «ورقه‌های رعد» استفاده کردند که عملاً یک صفحه فلزی بزرگ است.

بازی Hogwarts Legacy ساخته استودیوی آوالانچ سافتور یک اثر نقش آفرینی جهان باز است که بازیکنان در آن از هاگوارتز تا مکان‌های آشنای دیگر به ماجراجویی می‌پردازند تا «نانوشته‌ها را زندگی کرده و سفری خطرناک را برای کشف حقیقتی پنهان در دنیای جادوگران را آغاز کنند.»

بازی Hogwarts Legacy برای انتشار در تاریخ ۱۰ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده