نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۳

اشاره هیدئو کوجیما به حضور احتمالی لیا سیدو در Death Stranding 2

هیدئو کوجیما که مدتی است با انتشار تیزرهای کوچکی از پروژه بعدی خود، سرنخ‌هایی را به طرفداران می‌دهد، اینبار تصویری از لیا سیدو را با سؤالات مرموز در توییتر منتشر کرده است.

هیدئو کوجیما، بازیساز بزرگ ژاپنی پست جدیدی را در حساب توییتر خود منتشر کرده که در آن بازیگر بعدی پروژه جدید خود را معرفی می‌کند. این توییت بعد از تأیید حضور ال فانینگ و کاتسونا شیئوری در پروژه مرموز معرفی‌نشده‌ی استودیوی کوجیما پروداکشنز منتشر می‌شود.

به همراه این تصاویر، سؤالاتی از قبیل «چطور؟» و «چرا؟» توسط کوجیما نوشته شده که قبلاً هم مورد استفاده قرار گرفته بود. بااین‌حال تصویر تاریکی که از چهره بازیگر جدید بازی منتشر شده، ممکن است غیرمنتظره باشد. بسیاری از طرفداران بعد از انتشار اطلاعات زیادی از پروژه موسوم به Overdose کوجیما، منتظر فاش شدن حضور مارگارت کوالی بودند اما این تصویر به لیا سیدو، ستاره دیگر بازی Death Stranding تعلق دارد.

تیزر کوجیما از لیا سیدو در دث استرندینگ 2

این بازیگر فرانسوی می‌تواند فعلاً آخرین قطعه از پازل بازی جدید کوجیما باشد، اما سؤالات بیشتری را برای مخاطبان ایجاد می‌کند. می‌دانیم که کوجیما برای این بازی با ایکس باکس همکاری خواهد داشت اما حداقل دو پروژه در استودیوی Kojima Productions جریان دارد که باعث می‌شود احتمال عرضه Overdose برای ایکس باکس و Death Stranding 2 برای پلی استیشن مطرح شود.

تطبیق تصدویر لیا سیدو با تیزر کوجیما

هنوز مشخص نیست این پروژه مرموز کدام یکی از دو بازی در دست ساخت این استودیوی ژاپنی خواهد بود. مطابق گزارش‌های منتشر شده در ماه‌های گذشته، دنباله‌ بازی دث استرندینگ و یک تجربه‌ی تعاملی متفاوت برای پلتفرم ایکس باکس با کمک بخش کلاد که با نام رمزی Overdose در دست ساخت است، دو پروژه اصلی در دست توسعه‌ی کوجیما پروداکنشز در حال حاضر هستند.

کوجیما قبلاً هم لوگوهای مرموزی را منتشر کرده بود که خیلی به المان‌های دث استرندیگ شباهت داشتند. ضمن اینکه اشاره به عبارت «شروع یک ماجراجویی جدید» نیز برای کسانی که ساعت‌ها با سم پورتر بریجز سفر کردند، معنی خاصی دارد اما ممکن است یک برداشت اشتباه هم باشد.

لوگوهای بازی بعدی کوجیما

برخی از خبرنگاران صنعت بازی مانند تام هندرسون، اعتقاد دارند که این تصاویر جدید منتشر شده، مربوط‌به بازی Death Stranding 2 هستند که احتمالا می‌توانیم شاهد معرفی رسمی این بازی در مراسم گیم اواردز امسال باشیم.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده