// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲

معرفی احتمالی بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West در گیم اواردز ۲۰۲۲

یکی از افشاگران معتبر صنعت گیم به معرفی قریب‌الوقوع بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West با نام Burning Shores اشاره کرده است.

کاربر The Snitch، افشاگر مشهور صنعت ویدیوگیم در شبکه اجتماعی توییتر به یکی از معرفی‌های نزدیک دیگر اشاره کرده است. او تصویری از سان‌فرانسیسکو، لاس وگاس و لس آنجلس منتشر کرده است که این تصویر احتمالا به بسته الحاقی Burning Shores برای بازی Horizon Forbidden West و محل برگزاری آن اشاره دارد. نام سواحل سوزان چند بار در طول تجربه‌ی هورایزن فوربیدن وست شنیده می‌شود؛ مثلا در دفترچه خاطرات گیلدون به‌عنوان جنوب Spinebreak. برین هم از آن‌جا به نام «محل آتش‌ها و آب نمک» یاد می‌کند.

اکنون به بازیکنانی که قصد کاوش در جنوب نقشه بازی را دارند، گفته می‌شود که بازگردند. احتمالا این منطقه جدید محل جریان یافتن داستان بسته الحاقی بازی است. برخی از بازیکنان با استفاده از Sunwing توانسته‌اند به این منطقه نگاه دقیق‌تری داشته باشند که شبیه یادبودی از پل مموریال نزدیک نوادا، لس آنجلس و احتمالا سد هوور است. رسانه Insider Gaming ادعا دارد این بسته الحاقی در ماه آوریل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

در ماه سپتامبر لنس ردیک، بازیگر نقش سایلنس در بازی هورایزن به ساخت این بسته الحاقی اشاره کرده بود. او یک ویدیو از خود را پخش کرد که در آن ابزار موشن کپچر به بدن او وصل شده بود تا حالات چهره‌ی وی را ضبط کند. در بازی Horizon Forbidden West، بازیکن در نقش ایلوی در سرزمین مرموز غرب ممنوعه به کاوش می‌پردازد که یک نسخه آخرالزمانی از غرب ایالات متحده و به‌خصوص ایالت‌های کالیفورنیا، نوادا و یوتا است.

این بازی امسال برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده بود و توانسته است در مراسم گیم اواردز هفت نامزدی کسب کند. باید منتظر ماند و دید آیا در طول مراسم گیم اواردز که بامداد فردا برگزار می‌شود، شاهد حضور این بسته الحاقی خواهیم بود یا خیر.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده