نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

انتشار جزئیات از فصل نوزدهم بازی Destiny 2

استودیو بانجی شرکت سونی جزئیات جدیدی از فصل نوزدهم بازی Destiny 2 را منتشر کرد.

با اعلام استودیو Bungie، محتوای فصل نوزدهم بازی Destiny 2 به نام Season of the Seraph قبل از عرضه‌ی بسته الحاقی Lightfall که در ابتدای سال آینده منتشر می‌شود، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. فصل نوزدهم Destiny 2 از روز سه‌شنبه آغاز شد و مجموعه‌ای از تغییرات برای تعادل گیم‌پلی، به‌روزرسانی‌های Crucible و موارد دیگر را به همراه داشت.

اولین دانجن این فصل قرار است اواخر این هفته به‌دست گیمرها برسد. در ادامه بانجی به یک کراس‌اور با سری Assassin’s Creed اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه درون بازی آیتم‌های تزئینی با مضمون این سری را دریافت کنند.

در توضیحات این فصل آمده است: «Hive، خدای جنگ شروع به حرکت می‌کند تا کنترل شبکه ماهواره‌های مسلح Rasputin را به‌دست بگیرد. با به‌دست گرفتن کنترل این شبکه، او قدرت ویرانگر خود را روی Last City فرود می‌آورد. برای متوقف کردن او، Vanguard عملیات مخفی ویژه مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات Warmind را مجاز کرده است. افرادی که این عملیات را انجام می‌دهند با لقب Seraph شناخته می‌شوند».

لباس های سری Assassin’s Creed در فصل نوزدهم بازی Destiny 2

به‌گفته‌ی بانجی دانجن فصل نوزدهم بازی Operation Seraph’s Shield نام دارد و روی سلاحی به نام Revision Zero تمرکز خواهد کرد: «هنگامی که گاردین‌ها به اندازه کافی در تأسیسات صنعتی پیشرفت کردند، به سلاح Revision Zero خواهند رسید. طبق تیزر این رویداد درون بازی، هفته‌ها پس از کشف این سلاح می‌توان چند کاتالیزور به‌دست آورد که هر کدام به قدرت مرموز Exotic می‌افزایند».

فصل نوزدهم بازی دستینی 2 با قیمت ۱۲ دلار برای خرید در دسترس است. بااین‌حال بازیکنانی که قبلا نسخه دیلاکس بسته الحاقی بزرگ The Witch Queen را خریده‌اند، می‌توانند محتوای این فصل را به‌صورت رایگان دریافت کنند. بنا بر گزارش‌ها، بانجی همراه‌با شرکت چینی NetEase در حال کار روی بازی موبایل Destiny جدید است. البته این استودیو ظاهرا چند پروژه‌ی دیگر هم دارد. شرکت سونی چند ماه قبل خرید ۳.۶ میلیارد دلاری بانجی را تکمیل کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده