نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

مقایسه نسخه اصلی و ریمیک Dead Space در تریلر تازه

اخیرا تریلر جدیدی از ریمیک Dead Space پخش شده است که تغییرات و پیشرفت‌های آن را نسبت به نسخه اصلی بررسی می‌کند.

از زمانی‌که شرکت الکترونیک آرتز و استودیو موتیو برای اولین‌بار از ریمیک Dead Space رونمایی کردند، مقایسه‌های این اثر جدید و نسخه اصلی از چند جهت شروع شدند. تاکنون ویدیوهای مختلفی از پیشرفت بصری، صداگذاری، اضافه شدن مأموریت‌های جانبی و صحنه‌های داستانی تازه را شاهد بوده‌ایم و حال IGN در ویدیویی جدید سعی داشته است با جزئیات بیشتر، مقایسه‌ی نسخه‌ی اصلی و ریمیک Dead Space را در اختیار هواداران قرار دهد.

باتوجه‌به ویدیوی جدید رسانه IGN، جهش رو به جلویی که استودیو موتیو در این بازسازی انجام داده بسیار دیدنی است. در نسخه ریمیک می‌توان انواع پیشرفت‌ها و تغییراتی را مشاهده کرد که به روش‌های مختلفی اعمال شده‌اند. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به صحنه‌های سینمایی جدید، بهبود چشمگیر جلوه‌های بصری و صداگذاری کامل آیزاک کلارک اشاره کرد؛ شخصیت اصلی دد اسپیس که در نسخه‌ی سال ۲۰۰۸ میلادی صحبت نمی‌کرد.

در این ویدیو چند صحنه از ساعت‌های ابتدایی بازی به نمایش گذاشته شده است که در نسخه ریمیک کمی متفاوت اجرا می‌شوند. برای مثال در صحنه‌ای آیزاک به سمت یک میز کار می‌رود تا کاتر پلاسمای خود را برای اولین‌بار به‌دست آورد. در نسخه‌ی اصلی به‌سادگی آن را از روی میز بر می‌دارد، اما در ریمیک آیزاک آن را به‌صورت دستی و با استفاده از قطعاتی می‌سازد که روی میز کار پیدا می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

در اوایل سال جاری رومن اوریولا، کارگردان خلاق ریمیک دد اسپیس توضیح داد بازسازی Dead Space از ریمیک Resident Evil 2، محصول سال ۲۰۱۹ الهام گرفته است تا اعضای تیم با نحوه‌ی نزدیک ماندن به تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی آشنا شوند. بازسازی Dead Space قرار است در تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۱ (۲۷ ژانویه ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده