نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

جزئیات جدید از نسخه نسل نهمی The Witcher 3: Wild Hunt

اطلاعات جدید منتشر شده از نسخه بهبودیافته بازی ویچر ۳ روی کنسول‌های نسل نهمی به مدت زمان کوئست انحصاری سریال ویچر از شبکه‌ی نتفلیکس اشاره دارند.

در فاصله‌ی یک هفته مانده به عرضه‌ی نسخه نسل نهمی بازی ویچر ۳ روی پی‌سی، کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس، حالا جزئیات جدیدی از کیفیت اجرایی و محتوای اختصاصی سریال ویچر در این نسخه از بازی منتشر شده است. طبق این جزئیات جدید، بازیکنان با ورود به منطقه‌ی White Orchard در این نسخه از بازی با یک کوئست جدید در معدن متروکه‌ی این منطق مواجه خواهند شد. ظاهرا برای فعال کردن این کوئست بازیکنان باید در لول ۱۵ یا بالاتر باشند.

به‌پایان رساندن این مرحله در حدود ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد و پس از پایان آن، بازیکنان ست اسکین و زره Forgotten Wolven Gear را دریافت می‌کنند که گرالت را بیشتر از هر زمان به نسخه‌ی به‌تصویر کشیده‌ شده‌ی این شخصیت محبوب توسط هنری کویل در فصل اول سریال ویچر شبکه‌ی نتفلیکس شبیه می‌کند. فیلیپ ویر، کارگردان روایی بازی نیز می‌گوید با ارتقای این زره به سطح Mastercrafted، این‌بار این زره به ظاهر گرالت در فصل دوم سریال ویچر شباهت پیدا خواهد کرد.

ویژگی‌های دیگری مانند Quick Sign Casting، امکان تغییر لحظه‌ای قابل مشاهده بودن رابط کاربری بازی، یک زاویه‌ی دوربین کاملا جدید و متفاوت، امکان لوت لحظه‌ای گیاهان، قابلیت حرکت آهسته با کنترلر و دیگر تغییرات بسیاری از منوهای بازی از برجسته‌ترین تغییرات گیم‌پلی بازی در این نسخه بهبودیافته هستند. طبق گزارش گروه دیجیتال فاندری، این نسخه از بازی در دو حالت 4K نیتیو با نرخ فریم ۳۰ و نورپردازی مبنی‌بر ری‌تریسینگ و حالت پرفورمنس مود که امکان تجربه‌ی این داستان حماسی با نرخ فریم ۶۰ را فراهم می‌کند، اجرا خواهد شد. البته قابلیت‌های ری‌تریسنیگ برای دارندگان نسخه ایکس باکس سری اس بازی در دسترس نخواهند بود.

سی‌دی پراجکت همچنین تایید کرد مادهای محبوبی مانند The Witcher 3 HD Reworked Project که توسط کاربری با نام HalkHogan ساخته شده است، ماد World Map Fixes ،Nitpicker’s Patch ،FCR3 ،HDMR – HD Monsters Reworked Mod که به‌ترتیب توسط Terg500 ،chuckcash ،Andrzej Kwiatkowski و Denroth از اعضای جامعه هواداری ویچر ساخته شده‌اند و محتوای فراوان و بهبودهای بی‌شماری مانند برطرف‌کردن باگ‌های گرافیکی و تغییرات در گیم‌پلی و سیستم لوت بازی اعمال می‌کنند، از جمله دیگر اجزای این نسخه بهبودیافته بازی هستند.

نسخه Complete Edition بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برای تمامی دارندگان ویچر 3 روی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌ استیشن و ایکس باکس عرضه می‌شود و با اینکه تمامی تغییرات گرافیکی و تصویری مربوط‌به نسخه نسل نهمی و کامپیوتر بازی خواهد بود، دارندگان نسخه نسل هشتمی بازی نیز می‌تواند با دریافت این به‌روزرسانی به موارد مرتبط با سریال ویچر و دیگر افزودنی‌های جزئی گیم‌پلی بازی دسترسی داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده