// چهار شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۱

شایعه: تاریخ عرضه Diablo 4 مشخص شد

یکی از داده‌کاوان معتبر فروشگاه مایکروسافت توانسته است تاریخ عرضه و حجم بازی Diablo 4 را به‌دست آورد.

کاربر توییتر Aggiornamenti Lumia، یکی از داده‌کاوان و متخصص تکنولوژی که سابقه افشا کردن اطلاعات از بازی‌ها ازطریق API فروشگاه مایکروسافت را دارد، توانسته است تاریخ عرضه بازی Diablo 4 را به‌دست آورد. او گفته این بازی در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ (۵ ژوئن ۲۰۲۳) عرضه خواهد شد. این اطلاعات یک روز قبل از شروع مراسم گیم اواردز فاش شده است؛ جایی‌که احتمالا بازی نامبرده در آن حضور خواهد داشت.

همچنین محدودیت رسانه‌ای از بازی امروز برداشته خواهد شد. بیش از ۱۰۰ خبرنگار و محتواساز فرصت تجربه دیابلو ۴ و یک نمایش پشت صحنه از بازی را داشته‌اند. راد فرگوسن هم تمامی شرکت‌کنندگان این نمایش را دعوت کرد تا گیم اواردز را تماشا کنند زیرا برخی معرفی‌ها از بازی در این مراسم وجود خواهد داشت. به‌گفته لومیا، بازی روی ایکس باکس حجمی معادل ۸۰ گیگابایت خواهد داشت.

در همین هفته، جز کوردن از رسانه WindowsCentral ادعا کرده بود تاریخ عرضه Diablo 4 از برنامه قبلی که آوریل بود تغییر کرده و قرار است در بازه آوریل تا ژوئن ۲۰۲۳ عرضه شود. همچنین در همین سال یک سند لورفته از شرکت اکتیویژن بلیزارد مشخص کرده بود پیش‌خرید این بازی در مراسم گیم اواردز شروع خواهد شد. رسانه Insider Gaming هم پیش‌تر ادعا کرده بود بازی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد؛ هرچند روز دقیق آن را اعلام نکرده بود.

بازی Diablo IV اثری اکشن نقش‌آفرینی است که توسط بلیزارد در دست توسعه است و چهارمین نسخه اصلی از سری دیابلو است. بازی ابتدا در بلیزکان ۲۰۱۹ معرفی شده بود و در تابستان امسال در کنفرانس بتسدا مایکروسافت تایید شد بازی دیابلو 4 در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود فردا و در جریان مراسم گیم اواردز تاریخ عرضه رسمی بازی اعلام شود.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده