نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷

معرفی بسته الحاقی Legacy of the Moonspell بازی Vampire Survivors

استودیو Poncle بسته الحاقی Legacy of the Moonspell بازی Vampire Survivors را معرفی کرده است.

بازی Vampire Survivors، اثر استودیو Poncle قرار است اولین بسته الحاقی پولی خود تحت عنوان Legacy of the Moonspell را دریافت کند. اگرچه تیم سازنده هنوز تاریخ انتشار این محتوای گسترشی را اعلام نکرده، اما DLC مورد بحث در فروشگاه استیم فهرست شده است و جزئیات محتوای جدید آن به نمایش درآمد. به مانند بازی اصلی Vampire Survivors، بسته الحاقی Legacy of the Moonspell شامل اسرار پنهان بسیار زیادی خواهد بود.

این بسته الحاقی مرحله‌ی جدیدی به نام Mt. Moonspell را به بازی اضافه می‌کند که در آن قبیله Moonspell با پایان خود رو‌به‌رو شده است و یوکای‌ها و اونی‌ها حکمرانی می‌کنند. این بزرگ‌ترین مرحله بازی است که شامل کوهستان پوشیده از برف، دهکده‌ای پر از یوکای و قلعه‌ای متروک خواهد بود. ۸ شخصیت جدید در این بسته الحاقی در دسترس قرار خواهند گرفت؛ Miang در مقام آخرین شاگرد قبیله، Menya به‌عنوان بزرگ‌تر قبیله با توانایی‌های قدرتمندانه و Syuuto که به‌دلیل استفاده از جادوی تاریک از قبلیه تبعید شده است. همچنین ۱۳ سلاح جدید شامل Mirage Robe، عصای Silver Wind، گوی‌های Four Seasons و Summon Night در دسترس قرار می‌گیرند. علاوه‌بر این موارد، استودیوی سازنده ۶ قطعه موسیقی متن جدید نیز در این DLC گنجانده است.

بازی Vampire Survivors هم‌اکنون برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده