نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹

اشاره استیم به انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor در مارس ۲۰۲۳

طبق اطلاعات صفحه استیم Star Wars Jedi: Survivor، این بازی در ماه مارس سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود.

باتوجه‌به به‌روزرسانی صفحه‌ی استیم Star Wars Jedi: Survivor، احتمالا این بازی در مارس ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. همچنین صفحه استیم Star Wars Jedi: Survivor شامل جزئیات داستانی جدید و توضیحاتی در مورد جوایز پیش‌سفارش و نسخه‌ی Deluxe بازی است.

در توضیحات صفحه استیم بازی آمده است: «داستان Cal Kestis در Star Wars Jedi: Survivor، یک بازی اکشن ماجراجویی کهکشانی از ریسپاون اینترتینمنت که با همکاری لوکاس‌فیلم گیمز ساخته شده است، ادامه دارد. این بازی تک‌ نفره و داستان-محور پنج سال پس از وقایع Star Wars Jedi: Fallen Order جریان دارد و مبارزه Cal را درحالی‌که کهشکان همچنان در تاریکی بیشتر فرو می‌رود، روایت می‌کند.

Cal که توسط نیروهای امپراتوری به مرزهای کهکشان رانده می‌شود، خود را همزمان در محاصره‌ی تهدیدهای جدید و آشنا می‌بیند. او به‌عنوان یکی از آخرین بازمانده‌های Jedi Knights باید به ایستادگی خود در تاریک‌ترین دروان کهکشان ادامه دهد. اما او تا کجا حاضر است برای محافظت از خود، خدمه‌اش و میراث Jedi Order پیش برود؟».

کسب آمادگی شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای مواجهه با دشمنان

در ادامه‌ی به‌روزرسانی صفحه‌ی استیم بازی Star Wars Jedi: Survivor آمده است: «Cal دیگر یک Padawan نیست بلکه به یک شوالیه Jedi قدرتمند تبدیل شده است. او خاطرات و تجربه‌های خود را از Jedi Order به همراه دارد و قیام او علیه امپراتوری بسیار خطرناک‌تر شده است. دوران تاریک در حال نزدیک شدن است و Cal با وجود محاصره شدن توسط دشمنان جدید و آشنا باید تصمیم بگیرد که تا چه حد حاضر است برای نجات نزدیک‌ترین افراد به خود پیش برود.

در نسخه جدید سیستم مبارزات سینمایی با توانایی‌های بیشتر Force و سبک‌های جدید مبارزه با شمشیر نوری باز می‌گردند. بازیکنان باید با خلاقیت خود از تمام این توانایی‌ها و سلاح‌ها استفاده کنند تا موفق شوند به‌طور استراتژیک تعداد زیادی از دشمنان را شکست دهند. نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و به‌طور هوشمندانه از آموزش‌های خود برای غلبه بر دشمنان و حل اسرار موجود در مسیر، بهره ببرید.

سیاره‌های جدید و مرزهای آشنا را در کهکشان جنگ ستارگان کشف کنید که هر کدام دارای زیست بوم‌ها، چالش‌ها و دشمنان منحصربه‌فردی هستند. مهارت‌، تجهیزات و توانایی‌های تازه‌ای کسب کنید تا راه‌های کاوش، مبارزه و پیشروی شما را تقویت کنند. با وجود مناطق بزرگتر برای کاوش و محتوای بیشتر در مسیر، بازیکنانی که فراتر از افق ماجراجویی می‌کنند، به پاداش‌های مخفی دسترسی خواهند یافت».

شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi Survivor در محیطی مه‌آلود

باید توجه داشت که مدتی پس از به‌روزرسانی صفحه‌ی استیم Star Wars Jedi: Survivor، این اطلاعات حذف شدند و این صفحه به حالت قبلی خود بازگشت. بااین‌حال به‌تازگی EA تایید کرد که نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor را در مراسم The Game Awards امسال که از ساعت ۴ بامداد جمعه پخش می‌شود، خواهیم داشت.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده