نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

عرضه دیجیتالی نسخه های ایکس باکس و پلی استیشن بازی Monster Hunter Rise

با اعلام رسمی کپکام، بازی Monster Hunter Rise تنها به‌صورت دیجیتالی روی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس عرضه خواهد شد.

شرکت کپکام اخیرا اعلام کرد بازی Monster Hunter Rise که در حال حاضر فقط برای نینتندو سوییچ و کامپیوترها در دسترس است، به‌زودی برای کنسول‌های پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس منتشر خواهد شد. بااین‌حال، انتشار این بازی با یک محدودیت همراه است که احتمالا برای طرفداران نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها جالب نخواهد بود.

همان‌طور که توسط رسانه‌ی Gematsu در توییتر گزارش شده است، شرکت کپکام تأیید کرد بازی Monster Hunter Rise تنها به‌صورت دیجیتالی روی کنسول‌های پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس عرضه خواهد شد. در حال حاضر این شرکت ژاپنی برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسخه فیزیکی این بازی روی پلتفرم‌ها‌ی نام‌برده ندارد. این بدان معنا است که نینتندو سوییچ تنها پلتفرمی به شمار می‌آید که می‌توان نسخه‌ی فیزیکی بازی اکشن نقش‌آفرینی Monster Hunter Rise را روی آن دریافت کرد.

کاراکتر Monster Hunter Rise در حال شکار هیولا

Monster Hunter Rise با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل نهمی اجرا خواهد شد. این در حالی است که کپکام تأیید کرد گزینه‌ی اجرا با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی رزولوشن 1080p نیز در دسترس خواهد بود. این بازی قرار است در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ (۳۰ دی ۱۴۰۱) روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

این بازی از روز نخست عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس قرار می‌گیرد. همچنین کپکام اعلام کرد بسته الحاقی Sunbreak این بازی در فصل بهار سال بعد عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده