نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲

پایان پشتیبانی از بازی Gwent مجموعه ویچر در سال ۲۰۲۴

استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که پشتیبانی از بازی کارتی Gwent: The Witcher Card Game در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو CD Projekt RED از پایان چرخه‌ی عمر بازی کارتی Gwent: The Witcher Card Game در سال ۲۰۲۴ خبر داده است. این استودیو هنوز برای انتشار محتویات بیشتر برای بازی برنامه دارد. اما بنابر اعلام رسانه آی‌جی‌ان، CD Projekt بیشتر توسعه‌دهندگان خود را به پروژه‌های دیگری منتقل می‌کند.

استودیو سی‌دی پراجکت رد از برنامه‌های خود برای انتشار محتوای تازه برای Gwent: The Witcher Card Game در سال ۲۰۲۳ نیز پرده برداشت. این بازی کارتی در سال آینده میزبان سه بسته‌ی گسترش‌دهنده خواهد بود که در ماه‌های آوریل، ژوئیه و سپتامبر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند و درمجموع ۷۲ کارت تازه را به‌همراه می‌آورند.

استودیو CD Projekt RED اعلام کرد که بازی Gwent: The Witcher Card Game با وجود انتقال توسعه‌دهندگان به پروژه‌های دیگر کماکان محتواهای جدیدی دریافت خواهد کرد. این بازی دارای یک سیستم پیشرفت مبتنی‌بر فصل و ویژگی تازه دیگری است که در خصوص تغییرات متعادل‌سازی بازی از بازیکن‌ها نظرخواهی می‌کند.

بسته‌ی الحاقی Rogue Mage آخرین محتوای اضافی بازی Gwent بود که اوایل سال جاری با قیمت ۱۰ دلار در دسترس کاربران کامپیوتر، اندروید و iOS قرار گرفت. این دی‌ال‌سی دارای محتوای PvE (بازیکن دربرابر محیط) بیشتری است و داستان جادوگری با نام الزور را دنبال می‌کند که به‌دنبال خلق اولین ویچر است. در صورتی‌که تمام فعالیت‌های موجود را انجام دهید، بسته‌ی الحاقی Rogue Mage درمجموع ۳۰ ساعت گیم‌پلی را ارائه می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده