// دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۱

رایگان شدن Saints Row 4 روی فروشگاه اپیک همزمان با عرضه آپدیت جدید این بازی

قرار است آخر هفته بازی Saints Row 4 همزمان با عرضه آپدیت کراس‌پلی خود روی فروشگاه اپیک رایگان شود.

همزمان با عرضه آپدیت جدید نسخه‌ی پی‌سی بازی Saints Row 4، قرار است این اثر روی فروشگاه اپیک رایگان شود. اوایل هفته پستی در صفحه‌ی استیم این بازی منتشر شد که اعلام کرد تمامی نسخه‌های آن به نسخه Re-Elected ارتقا خواهند یافت که شامل نسخه بازی قرن و چند بسته الحاقی می‌شود. این آپدیت قرار است در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) منتشر شود که همزمان با انتشار Saints Row 4: Re-Elected روی فروشگاه اپیک خواهد بود.

قابل ذکر است تمامی بسته‌های الحاقی که قبلا روی استیم قابل خرید بودند، از فهرست حذف خواهند شد و به‌تنهایی قابل خرید نیستند. اما تمامی آن‌ها در نسخه Re-Elected حاضر خواهند بود، پس مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد. شرکت دیپ سیلور گفت نیازی نیست درمورد اچیومنت‌ها و فایل‌های ذخیره خود نگران باشید و آن‌ها به نسخه جدید انتقال خواهند یافت.

به‌علاوه قرار است قابلیت کراس‌پلی بین نسخه‌های متفاوت رایانه‌های شخصی بازی فعال شود. پس می‌توانید سینتز رو ۴ را با کاربرهای فروشگاه GOG و اپیک تجربه کنید. علاوه‌بر بازی فوق، قرار است Wildcat Gun Machine هم روی اپیک رایگان شود؛ اثری که در آن «درون سیاه‌چاله جهنمی با خیل دشمنان چندش مبارزه خواهید کرد که شامل تنوع بزرگی از تفنگ‌ها، ربات‌های مکانیکی غول‌پیکر و بچه‌گربه‌های ملوس خواهد بود».

آپدیت جدید سینتزو رو ۴ نزدیک به یک دهه پس از عرضه‌ی بازی از راه می‌رسد و چند ماه پس از عرضه‌ی ریبوت این مجموعه منتشر می‌شود. ریبوت بازی با نام Saints Row از مشکلات متعددی رنج می‌برد. قرار است آپدیت ماه نوامبر جدیدترین بازی سینتز رو، باگ‌های متعددی را رفع کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده