نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴

نمایش نمرات خوب بازی Marvel’s Midnight Suns در تریلر تازه

استودیو فیراکسیس تریلر نمرات Marvel’s Midnight Suns را با فاصله‌ی کوتاهی از انتشار بازی به اشتراک گذاشت.

بازی Marvel’s Midnight Suns اخیرا درکنار دو بازی The Callisto Protocol و Need for Speed Unbound در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این بازی در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است و در آن شماری از ابرقهرمانان مارول به هدف مقابله با لیلیث با یکدیگر متحد می‌شوند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی برای نمایش نمرات این اثر مبتنی‌بر مبارزات نوبتی پخش شده است.

با اینکه بازی Marvel’s Midnight Suns توسط تیم توسعه‌ی بازی XCOM استودیو Firaxis ساخته شده است، اما مقداری با ساخته‌های قبلی آن‌ها تفاوت دارد و یک بازی نوبتی کارتی به‌حساب می‌آید. بازیکن‌ها در این بازی حداکثر سه قهرمان را انتخاب می‌کنند و به شخصی‌سازی دسته کارت‌ها می‌پردازند. هر یک از کارت‌ها نیز به یکی از حرکات ازجمله توانایی‌های قهرمانانه مربوط است.

میادین نبرد اهداف و دشمنان مختلفی دارند و دانستن نحوه‌ی استفاده از محیط به نفع خود از اهمیت زیادی در بازی Marvel’s Midnight Suns برخوردار است. طیف گسترده‌ای از شخصی‌سازی‌ها در دسترس بازیکن‌ها است و هر یک از قهرمان‌های موجود اهداف مختلفی دارد. به‌عنوان مثال مرد عنکبوتی کلک دشمنان را می‌کند و انرژی Heroism به ارمغان می‌آورد؛ درحالی‌که گوست رایدر جان خود را فدا می‌کند تا آسیب زیادی را به دشمنان وارد سازد.

بازی مارولز میدنایت سانز برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/سری اس و کامپیوتر منتشر شده است و به کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز راه خواهد یافت. استودیو فیراکسیس هنوز از تاریخ انتشار این نسخه‌ها رونمایی نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده