نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸

اضافه شدن Doom Slayer به بازی فورتنایت در چپتر چهارم

فصل اول چپتر چهارم فورتنایت شروع شد و قابلیت‌های Augmented، جزیره‌ای جدید و کاراکتر Doom Slayer را به بازی اضافه کرده است.

جدیدترین فصل بازی بتل‌رویال و محبوب Fortnite پس از برگزاری یک رویداد بزرگ درون بازی در پایان چپتر سوم، بالاخره آغاز شد. در فصل اول چپتر چهارم فورتنایت جزیره‌ای جدید قرار دارد که شامل ده‌ها منطقه تازه از جمله قلعه برج‌مانند The Citadel است که بین کوه‌های برفی مستحکم Brutal Bastion و زمین‌های کشاورزی وسیع Frenzy Fields قرار دارد. در این فصل، بازیکنانی که بتل پس جدید را خریداری می‌کنند، می‌توانند به اسکین شخصیت Doom Slayer دسترسی پیدا کنند. همچنین اسکین گرالت از سری ویچر قرار است به‌عنوان یک آیتم ویژه در اواخر فصل اول به بازی اضافه شود.

Augmented Abilities بزرگ‌ترین تغییر در گیم‌پلی بازی Fortnite برای چپتر چهارم است. با اضافه شدن این قابلیت بازیکنان می‌توانند در فواصل زمانی معینی در طول یک مسابقه، دو قابلیت Reality Augment تصادفی را انتخاب کنند. این تقویت‌کننده‌ها به بازیکنان مزایای خاصی به مانند ریلود سریع‌تر اسلحه یا امکان استفاده‌ی مجدد از قابلیت برای ادامه‌ی بازی را می‌دهند. هرچه بازیکنان بیشتر زنده بمانند، قدم به قدم می‌توانند تقویت‌کننده‌های بیشتری را جمع کنند.

فصل چهارم بازی Fortnite

بازی Fortnite هم‌اکنون از جدیدترین فناوری‌های آنریل انجین 5 به مانند Nanite، لومن، سایه‌زنی مجازی نقشه و سوپر رزولوشن موقت استفاده می‌کند. علاوه‌بر این موارد، چند سلاح جدید نیز به فورتنایت اضافه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Ex-Caliber Rifle اشاره کرد. طبق گفته‌ی شرکت اپیک گیمز، این تفنگ قدرتمند و نیمه اتوماتیک یک تیغه بالستیک به سمت دشمنان شلیک می‌کند که لحظاتی بعد منفجر می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده