// دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

مراسم گیم اواردز امسال بسیار کوتاه‌تر از ادوار قبلی خواهد بود

به‌گفته جف کیلی، مراسم گیم اواردز امسال نسبت به سال‌های گذشته به طرز قابل توجهی کوتاه‌تر خواهد بود.

جف کیلی با برنامه‌ریزی و اجرای مراسم گیم اواردز کار مثبتی انجام داده است؛ مراسم لایواستریم سالانه‌ای که اگر طرفدار صنعت ویدئو گیم باشید، ارزش دیدن دارد. بزرگ‌ترین نقد واردشده به این مراسم از سوی برخی از کاربرها مربوط‌به مدت زمان بسیارطولانی آن است. در سال‌های گذشته زمان اجرای رویداد TGA حتی تا سه ساعت طول می‌کشید و در نتیجه خسته‌کننده می‌شد.

به نظر می‌رسد که کیلی، میزبان مراسم این انتقادات را پذیرفته است و قصد دارد مراسم امسال را کوتاه‌تر برگزار کند. او در یک استریم در بخش Spaces توییتر گفت: «من تا زمانی‌که اجراهای تمرینی خود را تمام نکنیم، به‌صورت رسمی چیزی نمی‌گویم. بااین‌حال فکر می‌کنیم امسال [گیم اواردز] به طرز قابل توجهی کوتاه‌تر است». او گفت که با زمان اجرای کمتر بازی‌های بزرگ‌تر کمتری حاضر خواهند بود، اما تاکید کرد مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ ارزش دیدن را دارد:

«ما چند معرفی واقعا عالی داریم. برخی بازی‌ها هستند که امیدوار بوده‌ام چند سال می‌خواستم آن‌ها را نشان دهم که درنهایت امسال آماده شده‌اند. پس ما نسبت به چگونگی گرد هم آمدن محتوای آن مراسم، خیلی خیلی خوشحال هستیم».

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ در بامداد روز ۱۸ آذر اجرا خواهد شد. تاکنون حضور آثاری نظیر بازی Tekken 8 و بازی جدید شرکت 505Games به همراه حضور تهیه‌کننده بازی Final Fantasy XVI برای یک نمایش بسیار ویژه تایید شده است.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده