نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹

اعلام تاریخ کراس‌اور بازی Lost Ark با سری ویچر

با اعلام استودیو Smilegate، بازیکنان Lost Ark می‌توانند در ژانویه سال بعد به تجربه‌ی رویداد کراس‌اور با سری The Witcher بپردازند.

به‌گفته‌ی Smilegate، بازیکنان غربی بازی Lost Ark به‌زودی می‌توانند در یک رویداد کراس‌اور با سری The Witcher شرکت کنند. این رویداد هفته گذشته در اختیار بازیکنان کره‌ای Lost Ark قرار گرفت و سایر بازیکنان می‌توانند در ژانویه‌ی ۲۰۲۳ این کراس‌اور را تجربه کنند.

داستان این رویداد از جایی آغاز می‌شود که یک جشن در جزیره‌ی White Wolf’s Haven در حال برگزاری است و ناگهان یک گرداب جادویی همه‌چیز را بهم می‌زند. حال بازیکنان باید راز این گرداب را کشف کرده و در این مسیر با شخصیت‌های سری ویچر به مانند گرالت، سیری، ینفر، تریس و دندلیون ملاقات کنند.

شخصیت های سری ویچر

به مناسبت برگزاری این رویداد، آیتم‌‌های تزئینی جدید با مضمون سری ویچر در فروشگاه بازی Lost Ark ارائه خواهد شد و بازیکنانی که در این رویداد شرکت کنند می‌توانند به انواع اسکارهای قابل شخصی‌سازی، کارت‌ها، ساختارهای Stronghold، شکلک‌ها و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند.

در ادامه استودیو Smilegate اعلام کرد اطلاعات بیشتر مربوط‌به تاریخ دقیق برگزاری این رویداد و آیتم‌های ویژه درون بازی را در ژانویه‌ی ۲۰۲۳ به اشتراک خواهد گذاشت. تا آن زمان بازیکنان Lost Ark می‌توانند از دو کلاس Brelshaza Legion Raid و Summoner به همراه بسیاری از فعالیت‌های جدید مخصوص ماه دسامبر لذت ببرند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده