// شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۸

معرفی هالک به‌عنوان آخرین قهرمان Marvel’s Midnight Suns در زمان عرضه بازی

هالک به‌عنوان آخرین قهرمان حاضر در زمان عرضه بازی Marvel’s Midnight Suns معرفی شد.

استودیو Firaxis Games اکثر قهرمانان حاضر در بازی Marvel’s Midnight Suns از بلید تا گوست رایدر را معرفی کرده بود؛ اما درعین‌حال می‌گفت قهرمان دیگری وجود دارد که هنوز معرفی نشده است. مشخص نبود آیا این کاراکتر ممکن است داستان بازی را اسپویل کند یا خیر و حالا بالاخره مشخص شد این قهرمان مرموز کسی جز هالک نیست.

صفحه توییتر بازی درمورد این کاراکتر نوشت: «بهترین راز محافظت‌شده ما که هیچکس متوجه آن نشد بالاخره معرفی شد! هالک راه خود را در روز عرضه به بازی Midnight Suns پیدا کرد». همچنین این صفحه تصویر این شخصیت بی‌رحم را که در حال پرش به سمت دوربین است، منتشر کرده و درمورد معرفی او شوخی هم کرد. هالک در تریلرهای قبلی حاضر بود، پس معرفی او سورپرایز بزرگی برای طرفداران نیست.

هالک در بازی Marvel’s Midnight Suns

او در آن تریلر تحت تاثیر لیلیث، ضدقهرمان بازی قرار داشت و مشخص نبود که آیا او قابل بازی است یا در بین قهرمانان روز عرضه حاضر خواهد بود. برای مثال، ونوم هم در همان تریلر حاضر بود؛ هرچند ازطریق بسته‌های الحاقی پس از عرضه قابل بازی است. استودیو فیرکسیس یک استریم درمورد هالک برگزار کرد و برخی از قابلیت‌های او را شرح داد.

سازندگان گفتند او تقریبا قوی است چون در اواخر بازی در دسترس قرار می‌گیرد. او یک قابلیت ویژه به اسم خشم دارد که با فعال‌سازی آن، هنگام دریافت آسیب قوی‌تر می‌شود. بازیکنان هنگام حمله این خشم را مصرف می‌کنند که یعنی یک منبع دیگر است که باید مراقب میزان آن بود. حملات او هم تقریبا قوی هستند؛ هرچند باتوجه‌به نیاز زیاد به منابع تعادلی در این بین برقرار شده است.

بازی Marvel’s Midnight Suns روز گذشته به‌صورت رسمی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شد. همچنین نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی هم در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده