نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

انتشار به‌روزرسانی مخصوص جهت رفع مشکلات The Callisto Protocol روی PC

استرایکینگ دیستنس در واکنش به بازخورد منفی بازیکنان اعلام کرد یک به‌روزرسانی برای رفع مشکلات نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Callisto Protocol را عرضه خواهد کرد.

مدت کوتاهی پس از انتشار بازی ترسناک بقای The Callisto Protocol، استودیوی استرایکینگ دیستنس اعلام کرد از بازخوردهای بازیکنان نسبت به مشکلات اجرای بازی روی کامپیوترها آگاه است. این استودیو در توییتر توضیح داد که قرار است در اواخر امروز یک به‌روزرسانی منتشر کند تا عملکرد فنی بازی The Callisto Protocol را روی پی سی بهبود بخشد و حداقل برخی از مشکلات اساسی آن را رفع کند. این استودیو در ادامه اعلام کرد که هنوز به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این بازی در حال توسعه قرار دارند.

در حال حاضر، نسخه استیم بازی The Callisto Protocol از نظر بازیکنان نمره Mostly Negative یا اکثرا منفی را دریافت کرده است. اکثر نقدهای منفی این بازی در مورد مشکلات عملکرد فنی آن هستند و تعداد کمی نیز به‌دلیل مشکلات آنریل انجین 4 در عملکرد بازی اشاره داشته‌اند.

جیکوب در اتاق خونین در بازی The Callisto Protocol

استرایکینگ دیستنس محتوای پس از عرضه را برای بازی The Callisto Protocol برنامه‌ریزی کرده است. این تیم قصد دارد در به‌روزرسانی رایگان ماه فوریه حالت نیو گیم پلاس و حالت هاردکور جدید را به بازی اضافه کند. علاوه‌بر این، The Callisto Protocol دارای یک سیزن پس خواهد بود که شامل محتوای اضافی از جمله بسته‌های الحاقی، فینیشرهای جدید و محتوای داستانی است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده