نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷

رونمایی از کراس‌اور بازی های Assassin’s Creed Valhalla و Destiny 2

هر یک از بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Destiny 2 در کراس‌اور آتی لوازم تزئینی منحصربه‌فردی از بازی دیگر دریافت می‌کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت از کراس‌اور بازی Assassin’s Creed Valhalla با بازی Destiny 2 رونمایی به‌عمل آورده است. در این کراس‌اور که از تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) آغاز می‌شود، آیتم‌های اساسینز کرید والهالا در دستینی ۲ ظاهر می‌شوند و لوازم تزئینی Destiny 2 به Valhalla راه می‌یابند.

در بازی Assassin’s Creed Valhalla می‌توان یک بسته‌ی Character Pack با حال‌وهوای Destiny 2 را خریداری کرد. هنوز قیمت این بسته مشخص نیست، اما محتوی مجموعه زره، شمشیرها، یک پوسته برای مرکب و یک پوسته‌ی Scout خواهد بود. یک بسته سلاح نیز در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد که براساس کلاس‌های فرعی بازی دستینی ۲ است. هر یک از سلاح‌های این بسته دارای جلوه‌های سفارشی و پرک‌های منحصربه‌فردی خواهند بود.

در آن‌سو بازیکن‌های بازی Destiny 2 استودیو بانجی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه Eververse یک کشتی با حال‌وهوای Assassin’s Creed را درکنار Sparrow ،Ghost و لوازم تزئینی جدیدی خریداری کنند. در این کراس‌اور سه مجموعه زره تزئینی نیز به بازی راه خواهد یافت. این کراس‌اور با شروع فصل ۱۹ بازی دستینی ۲ آغاز خواهد شد.

به‌روزرسانی نهایی بازی Assassin’s Creed Valhalla شامل یک مأموریت کراس‌اور غافل‌گیرکننده و مربوط‌به بازی Assassin’s Creed Mirage می‌شود. آپدیت The Last Chapter نهایتا به داستان اصلی بازی خاتمه خواهد داد. بازی اساسینز کرید والهالا در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) پلی استیشن پلاس اکسترا/پریمیوم/دیلاکس را ترک خواهد کرد. بنابراین توصیه می‌کنیم که در صورت داشتن اشتراک این سرویس‌ها زودتر به‌سراغ تجربه‌ی بازی بروید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده