// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱

حضور تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 در مراسم گیم اواردز ٢٠٢٢

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy XVI در گیم اواردز حاضر خواهد بود تا یک ارائه بسیار ویژه داشته باشد که احتمالا اعلام زمان عرضه این اثر است.

با اعلام رسمی، قرار است نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده Final Fantasy XVI در جریان گیم اواردز ٢٠٢٢ حضور یاید تا یک معرفی بسیار ویژه ارائه دهد. احتمالا این قضیه بدان معنا است که بالاخره تاریخ انتشار این بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار مشخص شود. دیگر دلایل احتمالی اعلام زمان عرضه بازی گزارش‌های مبنی بر فعال شدن امکان پیش‌خرید این اثر در ماه دسامبر و رده‌بندی‌های سنی بازی در سراسر جهان است.

صفحه رسمی گیم اواردز در توییتر دراین‌باره نوشته است: «پنج‌شنبه بعدی، گیم اواردز مفتخر است به نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده فاینال فانتزی 16 خوش‌آمد بگوید تا در مراسم یک معرفی بسیار ویژه داشته باشد». لازم به ذکر است هنوز قطعی نیست که تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 16 در مراسم گیم اواردز در روز ١٨ آذر اعلام خواهد شد، اما حداقل این قضیه دلیلی برای امیدواری طرفداران است.

در کمترین حالت می‌توان امید داشت یک نمایش گیم‌پلی جدید از بازی را شاهد باشیم یا مورد جدیدی درباره Final Fantasy 16 بشنویم؛ زیرا یوشیدا قصد دارد این معرفی ویژه باشد. دیروز بود که یکی از افشاگران برجسته اشاره کرد که بازی فاینال فانتزی 16 در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) عرضه خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا چنین تاریخی صحت دارد یا خیر.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده