// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

تغییر لوگوی استودیو ناتی داگ با نزدیک شدن به مراسم گیم اواردز 2022

به‌تازگی استودیو ناتی داگ لوگوی خودش را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تغییر داده است.

استودیو ناتی داگ به‌تازگی لوگو جدیدی را برای صفحه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف قرار داده است. لوگوی جدید این استودیو دقیقا همان طرح قدیمی و معروف پنجه است با این تفاوت که در لوگوی جدید شاهد یک پنجه آبی یخ زده روی تصویر پروفایل حساب‌های ناتی داگ در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل توییتر هستیم.

لوگوی جدید استودیو ناتی داگ

لوگوی جدید استودیو ناتی داگ

این تغییر در حالی رخ داده که تنها حدود یک هفته تا شروع مراسم The Game Awards امسال باقی مانده است. همین امر سبب شده تا بسیاری از طرفداران اینگونه متصور شوند که تغییر لوگوی ناتی داگ می‌تواند دال بر این باشد که به‌زودی این استودیو از بازی جدید خودش رونمایی خواهد کرد. از طرفی دیگر برخی بر این باور هستند که تغییر لوگو ناتی داگ به‌دلیل نزدیک شدن به پایان سال میلادی و ورود به فصل زمستان است.

دراین‌میان یک نظریه‌ی دیگر هم مبنی بر اشاره‌ی ناتی داگ به انتشار God of War Ragnarok وجود دارد. با این وجود این تئوری نمی‌تواند چندان درست باشد؛ چرا که چند هفته از عرضه‌ی این بازی گذشته و شاید دلیلی برای اشاره به خدای جنگ جدید بعد از این مدت وجود نداشته باشد.

درنهایت هم دسته‌ای از علاقه‌مندان فکر می‌کنند که تغییر لوگو شاید به این منظور باشد که قرار است به‌زودی شاهد انتشار اخباری از به‌روزرسانی نسل جدید بازی The Last of Us 2 از سوی استودیو ناتی داگ باشیم.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی موارد بالا، تنها نظریه‌های طرفداران بازی‌های ویدیویی هستند و هیچ یک از آن‌ها رسمی نیست. برای اطلاعات بیشتر باید در آینده منتظر واکنش ناتی داگ به تغییرات به وجود آمده در لوگو این استودیو باشیم.

به نظر شما دلیل تغییرات به وجود آمده در لوگو ناتی داگ چیست؟ نظرات خودتان را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده