نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۹

اشاره دیوید کیج به تفاوت Star Wars Eclipse با آثار قبلی کوانتیک دریم

دیوید کیج، رئیس کوانتیک دریم، به طرفداران اطمینان داد بازی Star Wars Eclipse به‌طور قابل توجهی با Detroit: Become Human متفاوت خواهد بود.

سال گذشته شرکت کوانتیک دریم که سابقه‌ی ساخت بازی‌هایی به مانند Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain را در کارنامه دارد، اعلام کرد که یک بازی داستانی چند شاخه با حضور چند شخصیت را براساس دنیای جنگ ستارگان خواهد ساخت که نام آن Star Wars Eclipse است. درحالی‌که یک بازی داستان‌محور با چند خط داستانی و شخصیت‌های متنوع شبیه چیزی است که قبلا در آثار کوانتیک دریم دیده‌ایم، اما این استودیو ادعا می‌کند که قصد تکرار آثار قبلی خود را ندارد و می‌خواهد Star Wars Eclipse را متفاوت و منحصر‌به‌فرد خلق کند.

در همین راستا دیوید کیج، رئیس کوانتیک دریم، در مصاحبه با IGN Japan اعلام کرد که بازی Star Wars Eclipse در حال حاضر جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی آن‌ها به شمار می‌آید و تفاوت قابل توجهی با Detroit: Become Human، آخرین بازی این استودیو خواهد داشت. کیج توضیح داد که در طول توسعه Detroit: Become Human، تیم تجربه‌های زیادی را فرا گرفته است تا بتواند آن را به کامل‌ترین بازی تاریخ استودیو و بهترین پیاده‌سازی ممکن از ایده‌های استودیو در ۲۵ سال گذشته برای روایت داستانی که در آن بازیکن قهرمان است، تبدیل کند.

بازی Star Wars Eclipse استودیو کوانتیک دریم و غریبه مرموز نشسته در گوشه

بااین‌حال کیج توضیح داد که موفقیت بازی Detroit: Become Human بدان معنا نیست که استودیو از همه این پیشرفت‌ها برای توسعه‌ی Star Wars Eclipse استفاده خواهد کرد. کیج در این‌باره گفت: «جنگ ستارگان قرار نیست پوسته بازی دیترویت باشد. این دو بازی بسیار متفاوت خواهند بود. اگرچه ما از آنچه تاکنون آموخته‌ایم استفاده خواهیم کرد اما به هیچ وجه کپی‌برداری نخواهد شد. جنگ ستارگان یک تجربه بسیار متفاوت خواهد بود».

کیج با اینکه جزئیاتی از گیم‌پلی بازی Star Wars Eclipse به اشتراک نگذاشت اما تاکید کرد کار روی این پروژه به خوبی پیش می‌رود. استودیو کوانتیک دریم در روزهای پایانی تابستان سال جاری بخشی از استودیوی چینی NetEase شد. به‌گفته‌ی دیوید کیج، این امر به استودیو فرانسوی امکان دسترسی به انبوهی از فناوری‌هایی که شرکت NetEase در اختیار دارد را می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد اعتماد به نفس بیشتری کسب کنند و نگرانی در مورد منابع لازم را نداشته باشد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع 80.lv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده