نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴

انتشار ریمیک ویچر پس از عرضه The Witcher 4

با اعلام سی‌دی پراجکت رد، ریمیک اولین قسمت سری The Witche پس از انتشار نسخه‌ی چهارم به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت سی‌دی پراجکت رد در جریان گزارش مالی سه‌ماهه سوم خود اعلام کرد ریمیک نسخه اول سری The Witcher را بعد از انتشار نسخه‌ی چهارم عرضه خواهد کرد. آدام کیچینسکی، رئیس سی‌دی پراجکت رد، در این جلسه توضیح داد که بازسازی The Witcher براساس فناوری‌های استفاده‌شده در نسخه چهارم خواهد بود. بنابراین این ریمیک بعد از انتشار کامل ویچر 4 عرضه خواهد شد.

کیچینسکی در این‌باره گفت: «بازگشت به The Witcher Remake و زمانی‌که عرضه خواهد شد، بعد از انتشار پروژه‌ی Polaris (ویچر 4) خواهد بود. این نتیجه‌ی نحوه تفکر ما در مورد این پروژه است. من فکر می‌کنم بازسازی ویچر تا حد زیادی مبتنی بر فناوری‌های پروژه‌ی Polaris خواهد بود؛ بنابراین این ریمیک تا حدی همزمان با Polaris ساخته خواهد شد. زمانی‌که Polaris عرضه شود و همه چیز آن در شکل نهایی خود باشد، از فناوری‌های آن در ساخت ریمیک استفاده مجدد خواهد شد».

تصویر رسمی معرفی بازی The Witcher جدید (ویچر شرکت سی دی پراجکت)

The Witcher Remake در اوایل این ماه معرفی شد و سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد در توسعه‌ی آن از آنریل انجین 5 بهره می‌برد. در ادامه این توسعه‌دهنده‌ی لهستانی تایید کرد این ریمیک برخلاف نسخه‌ی اصلی کاملا جهان باز خواهد بود. در همین حال، بازی جدید سری The Witcher قرار است بخشی از یک سه‌گانه جدید باشد و تا سال ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده