// پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۰

احتمال انتشار بازی Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ

به‌تازگی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Borderlands 3 در اروپا رده بندی سنی شده است.

در طی سال‌های اخیر، بازی‌های مجموعه‌ی The Borderlands با سرعت پایینی در حال انتشار روی کنسول نینتندو سوییچ هستند و متاسفانه در حال حاضر نزدیک به موقعیتی نیستیم که بتوانیم به تجربه‌ی تمامی آثار Borderlands روی آخرین پلتفرم شرکت نینتندو بپردازیم. یکی از بازی‌هایی که در حال حاضر امکان تجربه‌ی آن روی نینتندو سوییچ وجود ندارد، Borderlands 3 است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که به‌زودی کاربران سوییچ می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

به گزارش وبسایت Gematsu، به‌تازگی بازی Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ در اروپا (PEGI) رده بندی سنی شده است. این بازی با عنوان Borderlands 3: Director’s Cut برای سوییچ رده بندی شده است و این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده برای بازی می‌شود. همچنین، تاریخ انتشار احتمالی بازی برای سوییچ، ۱۰ آذر (۱ دسامبر) ذکر شده است. اینگونه تاریخ انتشارها به این معنی هستند که یک اثر به‌زودی عرضه می‌شود اما در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است. بنابراین باید برای جزئیات بیشتر از قبیل تاریخ عرضه تا رونمایی رسمی از نسخه‌ی سوییچ بازی Borderland 3 صبر کنیم.

جالب است بدانید که پیش از این در آوریل سال ۲۰۲۱ نسخه‌ی سوییچ بازی Borderlands 3: Director’s Cut رده بندی سنی شده بود. هرچند که بعد از مدتی شرکت 2K، ناشر بازی اعلام کرد که این یک خطا از طرف سیستم PEGI بوده است. بااین‌حال، باید صبر کنیم و ببینیم که بالاخره شاهد انتشار Borderlands 3 برای سوییچ خواهیم بود یا خیر.

بازی Borderlands 3 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر دردسترس است. شرکت 2K چندی پیش از فروش ۱۶ میلیون نسخه‌ای این بازی خبر داد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده