// پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳

احتمال حضور بازی Tekken 8 در مراسم The Game Awards 2022

براساس گزارشی جدید، احتمالا در جریان مراسم The Game Awards 2022 شاهد حضور بازی Tekken 8 خواهیم بود.

زمان زیادی تا برگزاری The Game Awards امسال باقی نمانده است و به نظر می‌رسد که در این مراسم شاهد رونمایی و نمایش‌های زیادی از بازی‌های مختلف خواهیم بود. براساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا در طی مراسم بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ شاهد نمایشی از Final Fantasy 16، رونمایی از نسخه‌ی جدید Crash Bandicoot و همینطور نمایش جدید آثاری همچون Diablo 4 و Star Wars Jedi: Survivor خواهیم بود.

حالا طبق گزارش جدید Aris Bakhtanians، علاوه‌بر آثار مذکور، شرکت بندای نامکو و بازی Tekken 8 هم جزئی از برنامه‌های این مراسم خواهند بود. این استریمر مشهور بازی‌های مبارزه‌ای تصویری از یک کالا یا محموله‌ی مربوط‌به تیکن منتشر کرده است. در این جعبه یک کارت وجود دارد که روی آن نوشته شده «لایو استریم گیم اواردز را دنبال کنید!» و در قسمت تاریخ برگزاری مراسم، عدد ۸ با رنگ قرمز نوشته شده است.

کالایی مربوط به Tekken 8 که از حضور این بازی در مراسم The Game Awards خبر میدهد

گیم اواردز 2022 در تاریخ ۱۷ آذر (۸ دسامبر) برگزار خواهد شد. در جریان این مراسم، علاوه‌بر اهدای جوایز به بازی‌ها در بخش‌های مختلف، شاهد رونمایی و نمایش‌هایی از آثار گوناگون خواهیم بود. بازی Tekken 8 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ دردست توسعه قرار دارد. براساس اعلام بندای نامکو، احتمال انتشار تیکن 8 در سال مالی ۲۰۲۳ وجود دارد. این بدان معنا است نسخه‌ی جدید این مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای احتمالا بین بازه‌ی ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ (۱ آوریل ۲۰۲۳) تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ (۳۱ مارس ۲۰۲۴) عرضه خواهد شد. حالا باید دید که در مراسم The Game Awards امسال شاهد رونمایی از تاریخ انتشار دقیق Tekken 8 خواهیم بود یا شرکت بندای نامکو تنها به یک نمایش جدید از این بازی فایتینگ بسنده خواهد کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده