نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳

رده‌بندی سنی بازی Final Fantasy 16 در برزیل

رده‌بندی سنی بازی Final Fantasy 16 شرکت اسکوئر انیکس در کشور برزیل احتمالا به اعلام قریب‌الوقوع تاریخ انتشار آن اشاره دارد.

اوایل سال جاری شرکت Square Enix تأیید کرد که بازی Final Fantasy 16 برای انتشار در تابستان سال ۲۰۲۳ روی کنسول PS5 در نظر گرفته شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رویدادهای اخیر به احتمال زیاد از اعلام تاریخ دقیق انتشار این بازی نقش‌آفرینی شرکت اسکوئر انیکس در آینده‌ی نه‌چندان دور حکایت دارند.

سازمان Sistema de Classificação Indicativa Brasileiro، هیئت رده‌بندی بازی‌ها در برزیل اخیرا بازی Final Fantasy 16 را رده‌بندی سنی کرده است. این موضوع از این نظر اهمیت دارد که رده‌بندی سنی آثار معمولا نزدیک به زمان انتشار آن‌ها انجام می‌شود که نشان می‌دهد احتمالا نه‌تنها زمان زیادی تا عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۶ باقی نمانده است، بلکه به‌زودی جزئیاتی از تاریخ دقیق انتشار این بازی نقش‌آفرینی به اشتراک گذاشته می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر تأیید شد، بازی Final Fantasy 16 نخستین نسخه‌ی اصلی مجموعه‌ی فاینال فانتزی است که با درجه‌ی سنی M یا مناسب برای افراد بالای ۱۷ سال منتشر می‌شود. هیروشی تاکای، کارگردان بازی اخیرا گفت که ۹۵ درصد از مراحل توسعه‌ی فاینال فانتزی ۱۶ پایان یافته و درحال‌حاضر تیم توسعه روی رفع اشکالات و بهبود تجربه تمرکز کرده است. هیروشی تاکای تأیید کرد که به احتمال زیاد تاریخ انتشار بازی به‌زودی اعلام خواهد شد.

شایعاتی نیز از اعلام تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 16 با پخش یک تریلر در ماه دسامبر حکایت دارند و برخی گمانه‌زنی می‌کنند که این اتفاق در رویداد The Game Awards پیش‌رو رخ خواهد داد. این بازی برای پلی استیشن 5 در دست توسعه است و حداقل ۶ ماه پس از عرضه در انحصار این کنسول خواهد ماند. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی مجموعه قبلا گفت که اسکوئر انیکس در نظر دارد تا یک دمو از بازی را کمی قبل از انتشار آن در دسترس قرار دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده