نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

پخش تریلر فصل دوم بازی Overwatch 2 شرکت اکتیویژن بلیزارد

بلیزارد در تریلر فصل دوم بازی Overwatch 2 به نمایش گیم‌پلی و محتوای جدید آن پرداخته است.

بلیزارد اینترتینمنت اولین تریلر از گیم‌پلی فصل دوم بازی Overwatch 2 را منتشر کرده است. این فصل که از تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) امسال شروع می‌شود، یک هیروی جدید به نام Ramattra در کلاس تانک و نقشه‌ی اسکورت جدید Shambali را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین بتل پس جدید همراه‌با پاداش‌های مختلف از جمله پوسته‌های اپیک و لجندی در این فصل راه‌اندازی خواهد شد. بازیکنان اورواچ 2 می‌توانند در فصل دوم اسکین Mythic جانکر کوئین را به‌دست آورند و او را به زئوس تبدیل کنند.

به مانند پوسته Mythic فصل اول که Cyber Demon نام داشت و برای Genji در دسترس قرار گرفت، پوسته زئوس Junker Queen نیز قابل شخصی‌سازی است. باتوجه‌به تریلر پخش‌شده به نظر می‌رسد موضوع فصل دوم، اساطیر یونان باشد. بازیکنان می‌توانند با دریافت اسکین‌های مختلف، هیروهای خود را تبدیل به خدایان یونان باستان کنند. مثلا می‌توان Widowmaker را به مدوسا، Lucio را به هرمس و Ramattra را به پوسایدون تبدیل کرد. همچنین برای فصل دوم اورواچ 2 یک حالت جدید با زمان محدود به نام Battle for Olympus در راه است.

علاوه‌بر این، بلیزارد اعلام کرد رویداد کریسمس در حال بازگشت است و پوسته‌های جدیدی را برای Bastion ،Echo ،Brigitte و Mei به بازی اضافه می‌کند که حداقل یکی از آن‌ها را می‌توان به‌صورت رایگان به‌دست آورد. Kiriko و Genji نیز پوسته‌های جدید و چشم‌نوازی را دریافت می‌کنند.

بازی Overwatch 2 هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Overwatch 2 را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده