// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۹

ثبت رکورد جدید Red Dead Redemption 2 در زمینه بازیکنان همزمان روی کامپیوتر

بازی Red Dead Redemption 2 رکورد قبلی خودش را در زمینه بیشترین تعداد بازیکن همزمان روی کامپیوتر را شکست.

Red Dead Redemption 2 سه سال قبل به‌صورت رسمی عرضه شد و از آن زمان بسیاری از گیمرها مشغول تجربه و تحسین این بازی هستند. حالا براساس گزارشی جدید از سوی یوروگیمر، آمارهای منتشر شده در سایت SteamDB نشان می‌دهد که در تاریخ ۳ آذر (۲۴ نوامبر) به‌طور دقیق ۶۶ هزار و ۴۹۲ بازیکن به‌طور همزمان به تجربه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 روی کامپیوتر پرداخته‌اند.

پیش از این بالاترین آمار در تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ (۲۶ دسامبر ۲۰۱۹) با رقمی معادل ۵۵ هزار و ۲۷۱ بازیکن همزمان به ثبت رسیده بود. آمار جدید بازیکنان همزمان RDR2 روی کامپیوتر در مقایسه با ارقام منتشرشده‌ی قبلی، رشد قابل‌توجه و موفقیت ادامه‌دار را نشان می‌دهد.

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین دلایل بالا رفتن این آمار را تخفیف ۶۷ درصدی بازی در فهرست حراج پاییزی پلتفرم استیم قلمداد کرد. اوایل سال جاری میلادی، شرکت تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرد که از زمان عرضه‌ی بازی، ۴۵ میلیون نسخه RDR2 به فروش رسیده است.

در ماه ژوئیه، راکستار گیمز اعلام کرد که پشتیبانی از Red Dead Online را متوقف می‌کند و هیچ‌گونه محتوای جدیدی برای این بازی منتشر نخواهد شد. دلیل این امر، تمرکز بیشتر روی پیشبرد توسعه و ساخت Grand Theft Auto 6 اعلام شده است. یک هفته بعد از اعلام این خبر، طرفداران مراسمی برای ادای احترام به Red Dead Online برگزار کردند.

بازی Red Dead Redemption 2 به‌عنوان یک پیش‌در‌آمد برای نسخه‌ی قبلی مجموعه در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. انتشار این بازی راک‌استار با استقبال و تحسین گیمرها و منتقدها همراه بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده